کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۳۹۸۶
تاریخ خبر:

همه حواشی بازی های امروز لیگ برتر / از شعار تماشاگران پرسپولیس بر علیه مکانی تا عصبانت مجید جلالی

بازی پرسپولیس:

پس از اینکه نفتی ها موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند، علی چینی به سمت هواداران تیم استقلال که در ورزشگاه حضور داشتند، دوید و با آنها به خوشحالی پرداخت.

هواداران پرسپولیس پس از شکست این تیم داخل ورزشگاه تیمشان را تشویق کردند.

علیرضا منصوریان پس از این مسابقه به سمت برانکو رفت و با وی خوش و بش کرد.

یکی از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حاضر شده بود دچار مشکل جسمی شد و به کنار زمین انتقال یافت.

مسئولان اورژانس مستقر در ورزشگاه به اوضاع این هوادار رسیدگی کردند و خوشبختانه اتفاق ناگواری برای او رخ نداد و حال عمومی او خوب است.

علی اکبر طاهری که در جایگاه حضور داشت و به شدت از این شکست ناراحت بود. زمانی که وی قصد خروج از ورزشگاه را داشتند برخی از هواداران خواستار اخراج سوشا مکانی شدند.

پرسپولیس تا قبل از این بازی در ۳۵ بازی پیاپی گل زده بود اما در بازی مقابل نفت تهران هرگز موفق نشد از خط دروازه این تیم عبور کند و بدین ترتیب رکورد گلزنی این تیم متوقف شد. این تیم هفته گذشته با برتری مقابل استقلال اهواز به رکورد ۲۱ بازی بدون شکست رسید و با رکورد سایپا در سال ۸۴ برابری کرد. سرخپوشان اگر در بازی با نفت برنده می شدند، رکورد شکست ناپذیری خود را به عدد ۲۲ می رساندند و رکورد جدیدی را از خود بر جای می گذاشتند. اکنون با شکست ۲ بر صفر مقابل نفت تهران، هم رکورد گلزنی پیاپی در ۳۵ بازی قطع شد و هم موفق نشدند رکورد ۲۲ بازی نباختن را به ثبت برسانند.

سرمربی کروات پرسپولیس گفت که از شکست برابر نفت غمگین است.برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از باخت پرسپولیس مقابل نفت اظهار کرد: واضح است که ناراحت و غمگین هستم. متاسفانه هواداران که با این شور و شوق تشویق می‌کردند و می‌خ واستند که برنده شویم این خوشحالی را نتوانستیم به آن‌ها بدهیم. بیش از همه به خاطر هواداران ناراحتم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. آن طور که باید از توپ ها استفاده نکردیم. اما فعلا هم‌امتیاز هستیم و دو بازی دیگر مانده است و طبیعی است که هر سه تیم می‌خواهند قهرمان شوند. طبیعی است که ما همه تمام تلاش را برای قهرمانی می‌کنیم اما الان دیگر همه چیز به ما بستگی ندارد.

سرمربی تیم نفت تهران از کسب پیروزی تمیش برابر پرسپولیس ابراز خرسندی کرد و گفت که خوشحال است چنین بازی ارائه شده است.منصوریان در نشست خبری اظهار کرد: به اندازه‌ای که بازیکنانم در زمین مسابقه تلاش می‌کردند من هم کنار زمین تلاش می‌کردم. من بابت این فوتبال خوب به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. یکی از دلایل انجام بازی زیبا زمین ورزشگاه آزادی بود. اگر همین بازی در ورزشگاه دیگری انجام می‌شد، شاید کیفیت اینچنینی نداشت. تمام تلاش‌مان را پیش از بازی انجام دادیم تا پرسپولیس را به خوبی آنالیز کنیم. من از تیم آنالیزم تشکر می‌کنم که اطلاعات کاملی در اختیار من قرار دادند. ما تلاش کردیم و از صخره بزرگی همچون پرسپولیس عبور کردیم. امروز ۱۰۰ هزار نفر پرسپولیس را تشویق می‌کردند و بازی زیبایی شاهد بودیم اما تلاش کردیم و بازی را مدیریت کردیم. ما می‌دانستیم ۱۵ دقیقه اول بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عذاب‌آور خواهد بود. وقتی که علیپور و طارمی هم فعالیت می‌کنند، کار برای تیم مقابل سخت‌تر می‌شود. چند نفر از بازیکنان پرسپولیس قبلا در تیم ملی امید بازیکن من بودند. می‌دانستم محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و عالیشاه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و آمادگی کاملی دارند. ما سعی کردیم خط هافبک پرسپولیس را مختل کنیم.

بازی استقلال

مجید جلالی که در دیدار سایپا برابر استقلال با نظر داور چهارم و تایید داور وسط از روی نیمکت اخراج شد و به روی سکوها رفت، بعد از پایان این دیدار به سمت رختکن استقلال رفت و قصد ورود به جمع آبی پوشان را داشت اما مسئولان حراست مانع وی شدند. با این حال جلالی در حالی که فریاد می زد و بسیار عصبانی بود عنوان می کرد که می خواهد برود و به استقلالی ها بگوید که این پیروزی را با لطف داور به دست آورده اند نه براساس شایستگی هایشان. وی تاکید کرد که استقلال در دیدار برابر سایپا با لطف داور به پیروزی رسیده است.

پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه تختی گفت: هفته ها صدرنشین بودیم و آن را از دست دادیم ولی خدا را شکر که با کار گروهی توانستیم مجددا به صدر برگردیم. دوست نداریم صدر را دیگر از دست بدهیم. فشار در این نوع بازی ها بسیار زیاد است. خوشحالم که از این دیدار سربلند بیرون آمدیم. از هواداران هم بسیار تشکر می کنم که ما را حمایت کردند. سایپا هم مردانه بازی کرد و ما را اذیت کرد. مهم ۳ امتیاز بود که دریافت کردیم و امیدوارم که در دو بازی آینده نیز سربلند باشیم. سرمربی استقلال درباره حضور بازیکنان جوان در این تیم بیان کرد: جوان ها را از اول فصل در اختیار داشتیم و حالا جا افتاده تر شده اند. ما تازه جوان هایی مثل رمضانی و کریمی را داریم که مصدوم هستند. در دو بازی آینده که مهم است بدنبال حفظ صدر جدول هستیم.

مجید جلالی بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال، درباره این دیدار گفت: الان تنها چیزی که مرا راحت می کند این است که این فصل درحال تمام شدن است. اگر یک آدم صبوری به اینجا می رسد، بغض چندین ساله دارد. من سال هاست که شکل غیر منصفانه را تحمل می کنم و هیچکس هم رسیدگی نمی کند. یک روز می گویند شمال جو خراب است. یک روز جنوب، یک روز اینجا. فوتبال یک رقابت است و درست است که ما کسی را نداریم ولی می‌خواهیم موفق باشیم و به دنبال انصاف هستیم. آخر چقدر من تحمل کنم؟ همه می‌دانید که ما ظرفیت های محدودی داریم. من را با سرمربی پرسپولیس مقایسه کنید، از ابتدای فصل تا هفته‌های ۲۰ در صدر بودیم ولی از همان ابتدا دنبال این هستند که مرا بردارند، دستیارم یا بازیکنم را جای من بگذارند. مدیران بی‌کفایت فوتبال نباید شاخص ایجاد کنند؟ چطور هرکسی می تواند مدیر فوتبال باشد؟ بعد من می آیم و به تراکتور می بازم و ۲۵ درصد از قراردادم کم می شود، چون از چهارم به پنجم رفته ام. من چقدر تحمل کنم؟ ببینید چطور در جنوب علیه من پنالتی گرفتند و باختم؟ در شمال هم همین مسئله رخ داد. من فکر می کنم یک لقمه سهل هستم. آخر فوتبال اینقدر بی‌تخصص است که هر کس می‌تواند در آن مدیر شود؟ اگر اینقدر بی‌تخصص است، چرا در فوتبال خرج می‌کنید؟ چه کسی به درد فوتبال می‌رسد؟ در اهواز و در نیمه‌نهایی ببینید چطور جلوی پرسپولیس مرا بازنده کردند. سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که منظورش کدام مدیرغیر فوتبالی است، گفت: این همه مدیر فوتبالی که در فدراسیون و تیم‌ها می بینیم. وی در پاسخ به این سوال که آیا رسما به او می‌گویند مدارا کند، اظهار کرد: نه رسمی نمی‌گویند ولی وقتی می‌گویند جو شهر از بازی قبل خراب و است و چیزی نگو، چه معنی‌ای دارد؟ مگر با فوتبال می‌خواهیم جامعه را کنترل کنیم؟ جلالی در پاسخ به این سوال که آیا اظهارات او یعنی جدایی قطعی از تیمش، گفت: تنها چیزی که مرا آرام می کند این است که فصل در حال تمام شدن است. من یکی از سخت ترین فصل های ممکن را در این سال ها پشت سر گذاشتم. وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به داوری این دیدار چه بود، بیان کرد: آخر آن چه پنالتی‌ای بود؟ گل دوم هم که خطای کف پا بود. جلوی تراکتور، سیاه جامگان و ملوان و … هم این مسائل رخ داده است. بعد می‌گویند از شما انتظار نداریم. خودم هم انتظار ندارم ولی همه‌اش ناحقی است. جلالی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش برابر استقلال رضایت دارد، عنوان کرد: بله راضی بودم. متاسفانه در این کشور همه به نتیجه نهایی کار دارند. من دو سال است در سایپا هستم و ۱۶ بازیکن آورده‌ام و آورده برای سایپا داشته‌ام. من برای خودم دیدگاه دارم ولی چه کسی حمایت می‌کند؟ من با صبا و پاس جام گرفته‌ام ولی اگر جوان به فوتبال بیاورید یعنی خدمت به فوتبال ایران. خدا می‌داند با کسی خصومت ندارم و می‌دانم که در این فوتبال اگر یک دوست داریم، ده دشمن دارید. من با کسی دشمنی ندارم. متاسفانه از اول فصل مدام می‌گویند فلانی جای من قرار است بیاید. از تیم من چه می ماند وقتی مدیرعامل تیم به بازیکن و دستیار من می‌گوید می خواهد مرا برکنار کند و او را جای من بگذارد؟

کدخبر: ۹۳۹۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • aminmalmir

    استقلال قهرمان و سرور پرپولیس???

  • hadi.ir

    آسمان بلند مرتبه در بالای سر همه;آبی است ??✌?????

  • radiomohtava

    جوجه رو آخر پاییز میشناسن کن میگم استقلا ل تو دو تا بازی آخرش با روز یک امتیاز می گیره

  • ناشناس

    از یه چیز خوشحالم و اون اینکه منصوریان ج واب توهین های پرسپولیسی نماها رو که از ی ه هفته پیش شروع شده بود داد، هنوز معلوم نیست کی قهرمان میشه پس لطفا از دایره ادب خارج نشید، فوتبال ارزش بی ادبیها و توهی ن به همدیگه رو نداره

  • armin_el

    هیچ خونه آدم نمیشه صدر جدولم خونه ما است قلالیاس

  • ahmadwrestler

    اس اسیا خبردار قسم به اشک هانی میریم تا قهرمانی

  • ahmadwrestler

    بچه ها حمایت حمایت❤❤❤❤

  • ناشناس

    ?⚽??????

  • amirhahmadi79

    استقلال قهرمااااان

  • saeedsohili

    شک نکید پرسپولیس قهرمانه

  • garshasb

    سوشا یه دروازه بانی نیست که اشتباه میکنه یه اشتباه که دروازه بانی میکنه???

  • vahidd241

    بازی آخر پرسپولیس قهرمانی رو جشن میگیره مطمئن ام شک نکنید

  • sasanbala

    اس اس فقط. سوشایه اقایه گل خخخخخخخ. د و هفته صدر بودین بیتوته بیاین پایین باو. تخت پادشاهی مال ماست

  • vahidz

    پرسپولیس میخواست با 7 امتیازقهرمان بشه 😀 زور تو دست خودشون بود ، کاری به بقیه نت ایج هم نداشتن ، حالا باید التماس کنه بق یه تیمها استقلال رو ببره 😀

  • hormozdi

    اگه اشتباهات داوری قهرمانتون کنه! ماشاءا لله کم هم که نیستند!