کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۲۱۴۲
تاریخ خبر:

حمایت قاطع اتحادیه اروپا از برجام/ساعتی قبل اتفاق افتاد

وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست خود در لوگزامبورگ با صدور بیانیه ای بر حمایت قاطع از برجام و ادامه اجرای آن تاکید کردند.

به گزارش مهر به نقل از سایت اتحادیه اروپا، لوگزامبورگ امروز دوشنبه میزبان نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا بود که برای بررسی موضع جدید آمریکا در خصوص برجام گردهم آمده بودند.

وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در این نشست با صدور بیانیه ای ضمن حمایت همه جانبه از برجام بر ادامه اجرای آن تاکید کرده و از آمریکا خواستند تا به تعهدات خود در خصوص توافق هسته ای ایران عمل کند.

در بند سوم این بیانیه آمده که از نظر اتحادیه اروپا اقدام ترامپ در تائید نکردن پایبندی ایران به برجام موضوع داخلی آمریکا است.

در یکی دیگر از بندهای این بیانیه، ضمن ابراز نگرانی درباره موشک های بالستیک ایران، عنوان شده که این موضوع باید در خارج از برجام بررسی شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده که از دید اتحادیه اروپا برجام به عنوان یک عامل اصلی در ساختار منع توسعه تسلیحات اتمی مطرح است.

کدخبر: ۱۸۲۱۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1irani

    ولللا

  • mehdi313

    واقعا دوباره باورکردین…. شما دیگه خیلی… خوش باورین…

  • arashparsi

    خداوند همه یه مارا رستگار کند

  • mohsen01

    ساده لوح و … تا حالا که امریکا بود . حال ا که آمریکا زد زیرش نگاهشون به اروپاس ، ی مدتم اروپا سر میدوندشون ، بدبختی رو نگ اه کن…

  • ali20h

    اره حالا صبر کن ببین چه بلایی سرمون بیار ن همینا