کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۸۹۰۵
تاریخ خبر:

جنجال برند روسری خانم مولاوردی!

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره برند روسری‌اش نوشت:محض اطلاع آقایان و خانم‌های برندشناس و برندباز!

این روسری را بخاطر رنگش دو‌ سال پیش از یکی از فروشگاه‌های شمال کشور به مبلغ ۲۵۰۰۰تومان خریداری کردم و تا امروز به مارک آن دقت نکرده بودم و مدتهاست سراغش نرفته ام، لذا بی جهت دنبال ربط آن با شعار سال نباشید، عرض خود می برید و زحمت ما می دارید؛ بروید سراغ کشفیات بعدی!

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر در فضای مجازی با انتشار تصویری از شهیندخت مولاوردی و برجسته کردن تصویر روسری اش نوشته بودند:« لویی ویتون در صدر ارزشمندترین برندهای لوکس جهان است؛حداقل انتظاری که در سال حمایت از کالای ایرانی از اعضای دولت می رود این است که خود از کالای داخلی استفاده کنند نه اینکه حتی روسری خانم مولاوردی برند لویی ویتون فرانسوی باشد».

کدخبر: ۲۰۸۹۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • fardinranji89

    ما مشکلات بیشتر از روسری داریم

  • pioneer26

    دیگه حالم از این سیاسی بازیها به هم میخو ره

  • karimian

    خدااای من دارندگی و برازندگی؟امروزه هرکی هرچیزی تولید میکنه به راحتی میتونه از ن قوش این برند استفاده کنه.من حتی رویه پشت ی هم دیدم که از این برند روش چاپ زدن.الب ته منم میتونم چون کار چاپ و طراحی لباس ا نجام میدم.سفارشات هم مذیرفته میشود? هرکس ی دوست داره لباسش لوکس به نظر بیاد من خو دم براش با کمترین هزینه چاپ میزنم??ربطی هم به دارندگی و برازندگی نداره.چون اینا همه جا ریخته و اصلش به این راحتی تو کوچه بازار وجود نداره

  • alireza1348

    نه که فیکش تو ایران تولید نمیشه !

  • masina

    لویی ویتون بیکاره یا جنس برای تولید کم د اره که بره چارقد و روسری تولید کنه؟!

  • sos0921m

    این بیچاره ها با درآمد ماهی ۱میلیون که ن می تونن برند بپوشن ???

  • yas.asadi

    آخه روسری؟!?? دیگه خیلی ریز شدین!! کمبود خبر داشتین..!

  • Porjami

    اقا چرا قبول نداريم كه وابسطه ايم كل دني ا به هم وابسطه هستند اين راه ش نيست كلا مملكت تاتيل بشه واسه اينكه توليد داخل را بيوفته