کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۵۳۵۴
تاریخ خبر:

توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود

عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای مجازی دادستانی کل کشور در صفحه شخصی خود نوشت: این روزها خبرنگاران محترم مکررا سوال می کنند آیا قرار است موضوع رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب به تازگی در کارگروه تعیین مصادیق ویا شورای عالی فضای مجازی مطرح شود؟

پاسخ این است که توئیتر ویوتیوب در اجرای دستور مراجع قضایی فیلتر شده اند و مراجع دیگر نمی توانند در اموری که توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شده اند دخالت کنند.

علت فیلتر توئیتر و یوتیوب عدم تبعیت آنها از قوانین کشور و جلوگیری از انتشار میلیون‌ها محتوای مجرمانه و سدکردن راه جاسوسی, نفوذ و تسلط بیگانگان بر فضای مجازی کشور بوده است.

نه تنها توئیتر و یوتیوب رفع فیلتر نخواهند شد بلکه در آستانه ورود به سال ۱۳۹۷, اتفاق نظر بی‌نظیری بین مسئولان برای قطع تسلط و نفوذ دشمن برفضای مجازی کشور ایجاد شده است.

با تمیهداتی که به عمل آمده و در حال انجام است آن شاء الله بزودی زود شاهد تحولی عظیم در خصوص نجات فضای مجازی کشور از سلطه و نفوذ برخی از شبکه‌های اجتماعی بیگانه و مهاجرت مردم از شبکه‌های خارجی به شبکه های داخلی خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کدخبر: ۲۰۵۳۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • karimian

    تحول عظیییییم! خدایا خودت رحم کن

  • arashparsi

    به خدا الانم فیلتر نیست، انواع و اقسام ف یلتر شکن رو همه دارن، با سرعته بسیار بال ا و کاملن رایگان، اکانت هات اسپات یکساله رو همه رایگان دارند، کرک شده خوب و عالی

  • 1.arashk

    تنها شبکه اجتماعی که میشه حرف رو برای بق یه دنیا گفت توئیتره که اون هم به علت سوا د رسانه ای بالای مسئولین فیلتر شده.واقعا توئیتر از اینستاگرام که منبع به حراج گذ اشتن ناموس و عفته بدتره؟!!!

  • sha44

    خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان

  • ad1414

    تحول شما روهم دیدیم وای برما که شما مسئو ل مایید