کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۴۷۹
تاریخ خبر:

تجمع برخی مشتریان سایپا درمقابل ساختمان وزارت صنعت

تعدادی از مشتریان شرکت «سایپا» در اعتراض به محقق نشدن وعده این شرکت، مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان سمیه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مشکلات خود شدند.

به گزارش ایرنا، این افراد که تعداد آنها کمتر از یکصد نفر بود، به محقق نشدن وعده این خودروساز برای تحویل «سیتروئن C3» و «ساندرو استپ وی» اعتراض داشتند.
در پلاکاردهایی که آنها در دست گرفته اند، نشان شرکت های «سیتروئن» و «سایپا» چاپ شده و این جمله نوشته شده است که «پیش فروش به ریال، تحویل به دلار».
در ماه های اخیر به دنبال اعمال تحریم ها و همچنین نوسانات نرخ ارز، تولید خودرو کاهش و قیمت انواع خودرو در بازار افزایش یافت که سبب شد خودروسازان نتوانند در تحویل خودروهای پیش فروش شده به تعهدات خود عمل کنند.
در این شرایط خریداران این خودروها نیز ملزم شدند که مابه التفاوت تغییرات نرخ را پرداخت کنند.
خودروی سیتروئن C3 از خودروهای پسابرجامی سایپا بود که با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن در سایپای کاشان در مدار تولید قرار گرفت که با خروج آمریکا از برجام، روند همکاری این دو شرکت متوقف شد.
«ساندرو استپ وی» نیز در مشارکت با دیگر خودروساز فرانسوی یعنی رنو تولید می شد که اکنون سایپا در تامین قطعات آن با مشکل مواجه شده است.

کدخبر: ۲۴۴۴۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vahidmarjani

    بخدا حقشونه…یه تعداد جماعت پولدوست که فق ط فکر جیب خودشونن و تا میفهمن یه چیزی می خواد گرون بشه هجوم میبرن و صف میکشن و به هر قیمتی میخرن و باعث میشن که همچین شرک تهایی قیمتهای نجومی رو محصولاتشون بزارن باید هم همینطوری تو سرما صف بکشن و التما س کنن.‌‌..از ماست که بر ماست….

  • alireza1351

    شرکت سایپا سیتروئن به مبلغ حدود ۴۰ میلیو ن تومان در حق کسانی که ثبت نام کردن اجحا ف میکند چون زمان ثبت نام خودرو c3مبلغ۶۰ میلیون تومان طبق عرف ثبت نامی حدود نصف م بلغ خودرو را دریافت کرده است و حالا پس ا ز ۶ ماه مبلغ خودروی ثبت نامی را ۲۴۰ میلی ون تومان اعلام کرده است یعنی دوبرابر زما ن ثبت نام که فکر می کنم با توجه به بازار امروز به این مبلغ در بازار مشتری داشته باشد زمان ثبت نام ما ثبت نام کنندگان هر چیزی تو این بازار خریده بودیم الان حداقل دو برابر شو برمیداشتیم یعنی یه جوری ما سهامداران شرکت سایپا سیتروئن هستیم نه مش تری به روزخودرو شرکت . این خودرو یه چیزی یا همان پژو ۲۰۰۸است با همان پلاتفرم اما برند زانتیا پژو ۲۰۰۸ صفر کیلومتر الان د ر بازار ۲۱۷ میلیون تومان است