کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۱۴۳
تاریخ خبر:

بازداشت زنی به علت نگه داشتن کودکانش در غار

یک زن ۲۴ سال آمریکایی به علت اینکه کودکان ۴ و ۶ ساله اش پابرهنه و کثیف در جعبه هایی مخصوص به حمل و نقل در غاری در شرق کانزاس پیدا شدند، بازداشت شد. او روز جمعه به جرم به خطر انداختن جان کودکانش متهم شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارآگاهان پلیس این ۲ کودک را در یک جعبه که توسط صندلی های ماشین، ۲ پتو کوچک، سطل آشغال و سیم مبله شده بود پیدا کردند. این جعبه در غاری قرار داشت و در گوشه ای توسط قطعات ماشین و خرابه ها احاطه شده است.

ماموران که به غار رفته بودند تا مدرکی درباره یک اتومبیل گم شده پیدا کنند، این کودکان را دیدند و البته گفته اند که بچه ها از آنها نترسیده اند.

کودک ۴ ساله درحالی پیدا شد که دستانش به شدت کثیف بود و نودل می خورد. در پاسخ به این سوال که چرا پا برهنه هستند این ۲ کودک جواب داده اند که کفشی ندارند.کودک بزرگتر نیز به محققان گفت است که باید الان در کلاس اول می بوده اما به مدرسه نمی رود.

آنها به بیمارستان مخصوص کودکان فرستاده شده اند و در آنجا آزمایش شده اند، حمام کرده اند و لباس هایی جدید گرفته اند.

مادر این کودکان ، بریتانی ماگرائر ، گفته که چندین روز است ۲ کودکش در غار زندگی می کنند و اعتراف کرده کودکانش را در غار تنها گذاشته است. او روز جمعه بازداشت شد و تاکنون به دادگاه نرفته است.

سخنگوی یک دفتر دادستانی گفت که فکر نمی کند خانم ماگرائر وکیلی داشته باشد.

گفتنی است این شبکه گسترده از غارها در کانزاس نتیجه استخراج سنگ آهک از معدن ها از سال ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ میلادی است، سال ها پس از اینکه این پروژه ها تمام شد کارخانه ها دنبال راه های مختلفی برای استفاده از این غار ها هستند مثلا از بعضی از غار ها به عنوان انبار استفاده می شود.

کدخبر: ۵۲۱۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • riza

    لعنت بهش

  • mohammad1017

    پدرنداری بسوزه