کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۳۰۸
تاریخ خبر:

۷ راز موفقیت بنیانگذار تلگرام

پاول دوروف صاحب تلگرام و شبکه اجتماعی وکانتکته در آستانه ۳۳امین سالروز تولد خود هفت رمز موفقیتش را برای جوانان فاش کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ودوموستی، وی گفت: سالهاست هفت عامل مسموم کننده زندگی را کنار گذاشته‌ام و به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ام.

دوروف افزود: خوردن گوشت حیوانات، قرص و محصولات دارویی، نیکوتین و تمامی اشکال مواد مخدر، قهوه و چای سیاه و سبز، هر نوع نوشابه و انرژی زا، فست فود، تلویزیون و برنامه‌های وابسته به آن را در زندگی کنار گذاشته ام و در آینده جزئیات دقیق آنرا برای علاقه مندان شرح خواهم داد.

این جوان روس موفق در عرصه فن‌آوری تصریح کرد: جوانان گاهی اوقات نیاز به زندگی سالم را احساس می‌کنند اما تحت فشار جامعه قرار می گیرند، زیرا به آنها گفته می شود :« به غیر از این شکل زندگی غیر ممکن است » و یا رفتار آنها به عنوان «بی احترامی برای دیگران » در نظر گرفته می شود. با این حال هر غیر ممکنی، ممکن است، اگر شما فکر می کنید کارتان صحیح است رفتارهای محیط اطراف خود را نادیده بگیرید.

کدخبر: ۱۸۱۳۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    تاواریش، پس واسه چی زنده ای؟!

  • sepideh.al

    منم میخوام شروع کنم ??

  • fruzanm48

    زندگی خوبی داره و فکر نمیکنم‌ کسی که مثل ا مواد مخدر استفاده نمی کنه دیگه مرده اس ت. . موافقم با طرز فکرش بخصوص قسمت آخر ص حبتش که میگه جوانان تحت فشار افکار جامعه قرار میگیرند. و این مورد وجود داره که ح تی اگر فردی بخواد تغییری کنه. انسان های موفق به حرف و نظر دیگران چندان اهمیتی نم یدن.

  • arashparsi

    از نظره بنده، همه یه انسان ها در آفرینش ز یک گوهرند، همه برابرند، منتها یکی شرای ط رشد واسش خوب بوده، شاید اونقدرام زورو ! نبوده، اما ب یک انسان موفق هم تبدیل شد ه! شرایط هست که از یک بشر، یک بشر موفق م یسازه. وگرنه همه از نظره بنده، انسان موف قی هستند! فقط اونایی ک موفق نشدند، شرایط ش نبوده که موفق بشن. حالا از هر بعد ای ک ه مورد بررسی قرار بگیره. از نظره بنده، ه مه باهم برابرند، کسی از کسی برتر نیست، ش اید اگر بنده جای انیشتین بودم، یا یکی دی گ جایه او بود، هزار پله جلوتر میبود…

  • 74.amir.hosein.gh

    زنده است چون قراره فوضول هاشو پیدا کنه

  • arashparsi

    موفقیت به اون میگن که راز موفقیتش طیه هز اران سال برایه مردم روشن بشه، وگرنه انسا ن هایی از این دست موفق، از نظره بنده، عم ره به یاد موندنشون در ذهن بشریت،، نهایتش ۱۰۰ سال خاهد بود! نهایته نهایتش!! بهتون تضمین میدم! اما سخنان من، برایه آیندگان ، ممکن است مورد استفاده برای هزاره هایه بعد باشد! آینده از نظرات من، برایه پیشرف تشان استفاده خاهند کرد! رمز موفقیت رو بی ایید از بنده بپرسید!

  • arashparsi

    شاید اگر فرد دیگری، به جایه من بود، انیش تین زمان میشد. شرایطه من، شرایطه تولید ی ک انیشتین زمانه 2020 بود!! اما من انیشتی ن نشدم!! اگر هم میشدم، شک ندارم که افراد دیگری اگر جای من بودند، هزاران پله بالا تر از من بودند. شک ندارم که انیشتین زمان ، بسیار هست، منتها خالق هست که به بندگان ش جاه و مکان میده وگرنه استعداد زیاده! ش رایط کمه!