کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۷۴۸
تاریخ خبر:

گزارش تصویری: محبوب‌ترین خودروها در بین خانم‌ها

با اینکه این انتظار ها در نگاه اول ممکن است کلیشه ای به نظر برسند، ولی واقعیت دارند. این موضوع را نتایج یک بررسی از «Consumer Reports» نشان می دهد که با استفاده از داده های بیش از یک میلیون وسیله نقلیه انجام شده است. در این بررسی، از مالکان خودرو پرسیده شده که آیا اگر دوباره بتوانند یک مدل خودرو بخرند، باز هم به سراغ مدل کنونی شان خواهند رفت یا خیر.

بسیاری از خانم ها در پاسخ گفته اند که به سراغ یک سوبارو فارستر، تویوتا های لندر یا تویوتا پریوس خواهند رفت. آقایان نیز به سراغ لیست خودروهای اسپورتی مانند شورولت کوروت و انواع مدل های مختلف پورشه رفته اند. یکی از خودروهایی که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان از جایگاه بالایی برخوردار بوده، تسلا مدل S است. به گزارش پدال، این برای اولین سال است که «Consumer Reports» نتایج بررسی های سالانه اش در این رابطه را بر اساس جنسیت دسته بندی می کند.

همچنین باید اشاره کرد که این مطالعه به مدل های ۳ سال گذشته خودروها محدود بوده است. از نکات جالب دیگر در تفاوت علاقه مندی های خودرویی خانم ها و آقایان، در محبوب تر بودن مدل های هیبریدی در بین رانندگان خانم است. اگر تسلا را کنار بگذاریم، تنها هیبریدی ای که توانسته نظر آقایان را به خود جلب کند، هوندا آکورد هیبرید است. ولی همه چیز به مصرف سوخت بهینه خلاصه نمی شود.

پیکاپ های شورولت سیلورادو و تویوتا تاکوما نیز از طرف خانم ها امتیاز بالایی دریافت کرده اند. همچنین در دسته خودروهای لوکس، خانم ها ترجیج داده اند که مدل هایی خاص از مرسدس بنز یا لکسس را بخرند. نکته جذاب دیگر در این بررسی که البته چندان هم تعجب ندارد، این است که خانم ها به خوبی گزینه مناسب را تشخیص داده اند.

انتخاب خانم ها چه یک خودروی لوکس باشد یا یک شاسی بلند، یک پیکاپ تراک و یا یک واگن، همیشه در رده های بالای رضایت مالکیت خودروها قرار می گیرد؛ چیزی که در مورد انتخاب آقایان چندان صدق نمی کند.

توضیحات

Tesla Model S New Blue

توضیحات

مرسدس بنز کلاس E سدان

توضیحات

تویوتا پریوس

توضیحات

سوبارو فارستر (بدون توربو)

توضیحات

تویوتا های لندر (V6)

توضیحات

سوبارو اوت بک (۶ سیلندر)

کدخبر: ۴۵۷۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر