کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۳۷۵
تاریخ خبر:

جزیئیات و قیمت نسخه های مختلف ساعت هوشمند اپل

اپل در کنفرانسی که برگزار کرد از ساعت هوشمند خود و قابلیت های منحصر به فردش رونمایی کرد اما در کنار این امکانات این ساعت مهمترین مساله ای که مطرج است قیمت آن است .
همانطور که از قبل میدانستیم اپل تصمیم داشت ساعت خود را در سه نسخه معرفی کند نسخه ای معمولی ،نسخه اسپورت و نسخه ای جواهری و لوکس که قاعدتا قیمتی بالاتر خواهد داشت. به گزارش سایت دیجیاتو ، جانی آیو گفت در ساخت این ساعت از آلومینیومی استفاده شده است که کیفیتی بالا دارد جانی میگوید در طراحی این ساعت دقت بسیار زیادی به حرج داده است و به ریزترین جزئیات توجه داشته است .

ساعت هوشمند اپل با قیمت ۳۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۳۸ میلی‌متری اسپورت و ۳۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متر عرضه می‌شود. نسخه‌ی استیل این ساعت نیز با قیمت ۵۴۹ تا۱۰۴۹ برای نسخه‌ی ۳۵ میلی‌متری و ۵۹۹ تا ۱۰۹۹ برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری روانه‌ی بازار خواهد شد.اپل در این ساعت امکانات شخصی سازی زیادی قرار داده است که کاربران هنگام سفارش این محصول میتوانند آن را انتخاب کنند به عنوان مثال بند چرمی ،استیل و….. در نسخ خاص این ساعت که در تعداد محدودی تولید خواهد شد قیمت آن از ۱۰ هزار دلار آغاز میشود .
در زمینه عمر باتری اپل اعلام کرده است این ساعت عمری ۱۸ ساعتی دارد یعنی با یک بار شارژ این ساعت ۱۸ ساعت میتواند پاسخ شما را بدهد
اپل هم اکنون در حال برگزاری کنفرانس رونماییی از محصولات جدید خود است این شرکت ساعت هوشمند خود را رونمایی میکند ساعتی که قابلیت های فراوانی را اپل برای آن در نظر گرفته است .

کاربر می تواند با یک بار فشار دکمه کنار ساعت ، به دستیار صوتی اپل دسترسی داشته باشد و از طریق میکروفونی که داخل ساعت تعبیه شده است فرامین خود را اجرا کند . برای این ساعت همچنین اپلیکیشن وی چت و اینستا گرام عرضه شده است که با استفاده از آن ها بتوانید به ارسال تصویر مدیریت نظرات و ارسال استیکر برای دوستانتان بپردازید.

با استفاده از این ساعت میتوانید درب اتاق خود را باز کنید و یا از آن برای بازکردن درب گاراژ خود استفاده کنید. این ساعت همچنین قابلیت این را دارد که دوربین های امنیتی خود را درون ساعت مشاهده وکنترل کنید.با استفاده از سیری میتوانید به مسیر یابی لحظه به لحظه در ساعت خود بپردازید با استفاده از اپل واچ میتوانید بدون نیاز به دست زدن به گوشی خود تماس های خود را پاسخ دهید ،اپل به همین منظور اعلام کرده است آی او اس ۸٫۲ از امشب برای دانلود عرضه خواهد شد در این نسخه دید پشتیبانی از ساعت هوشمند اپل اضافه شده است.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۱۹۳۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر