کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۷۲۵
تاریخ خبر:

صبر خسته همایون

صبر خسته همایون

درباره زندگی یک زوج هنری مشهور و مرور لحظاتی‌که‌ پای زندگی خصوصی آنها را به فضای آنلاین کشاند

هفت صبح| حدودا ساعت هفت صبح روز گذشته بود که همایون شجریان یک پست و استوری موقت در اینستاگرام خود منتشر کرد. «عزیزان دل، به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما.» این جملات، واکنشی بود به شایعات جدایی سحر دولتشاهی و همایون شجریان که در چند روز گذشته از سمت صفحات مجازی مختلف مطرح شد. دلایلی هم که برای علت این جدایی عنوان شد همین موضوعاتی بود که این خواننده تکذیب کرده است.

 

اما اسم این بازیگر و خواننده مطرح، اولین‌بار چه زمانی و چرا در کنار یکدیگر آورده شد؟

 

1. تابستان سال 96، کنسرت نمایش سی که یک تئاتر موزیکال به کارگردانی علی‌اصغر دشتی بود به روی صحنه رفت. همایون شجریان خواننده این اجرا بود و سحر دولتشاهی یکی از بازیگران آن. این کنسرت نمایش دو ماه در کاخ سعدآباد به روی صحنه رفت و موفق هم بود. مدتی بعد در پاییز همان سال شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی یکباره فضای مجازی را پر کرد. بسیاری از کاربران به صفحات همایون شجریان و سحر دولتشاهی در اینستاگرام هجوم بردند و شروع به اظهارنظر درباره‌ این خبر کردند. این شایعه تا مدت‌ها سوژه‌ بحث کاربران بود اما هیچ‌کدام به این اخبار واکنشی نشان ندادند.

 

2. با فوت محمدرضا شجریان در مهر ماه سال 99، دوباره شایعه ارتباط این دو قوت گرفت. دلیلش هم حضور سحر دولتشاهی در کنار پسر مرحوم  بود. بسیاری نوشتند که دولتشاهی به‌عنوان عروس خانواده در این مراسم شرکت کرده و ایستادن و راه رفتنش کنار همایون شجریان مشخص می‌کند که این دو با هم هستند. عکسی هم از دولتشاهی در ماشین شخصی همایون منتشر شد و بیشتر به این ادعاها دامن زد. بعد از آن هم تصویری از همایون، سحر و دختر همایون شجریان کنار یکدیگر در سفری که گفته می‌شد به کردستان عراق و برای یک کنسرت  بوده در فضای مجازی دست به دست شد.

 

3. تیر ماه سال 1401 ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد شجریان در پایان یکی از کنسرت‌هایش دسته‌گلی از رزهای قرمز را به دولتشاهی تقدیم می‌کند. دولتشاهی هم یک بوسه هوایی برایش می‌فرستد و همه جیغ و سوت می‌زنند.

 

4. سه ماه بعد و در مهر ماه سال 1401 تصاویری از این دو در فرودگاه امام خمینی‌(ره) منتشر شد و گفته شد پاسپورت هر دو آن‌ها ضبط شده است. این دو از تور کنسرت استرالیا به ایران برگشته بودند. درست زمانی که اعتراضات به مرگ مهسا امینی در کشور بالا گرفته بود. هر دو در فضای مجازی مطالبی را در خصوص همدردی با خانواده مهسا امینی منتشر کرده بودند و همایون شجریان هم در یکی از اجراهای خود در استرالیا با عکس این دختر 22‌ساله به روی صحنه رفت. همین موضوع باعث شد تا بعد از ورود به ایران پاسپورت آن‌ها توقیف شود. یکی از افرادی که آنجا حضور داشت از لحظه توقیف شدن پاسپورت این زوج عکسبرداری و در فضای مجازی منتشر کرد.

 

5. اینجا دیگر کسی شک نداشت که این دو هنرمند ازدواج کرده‌اند اما هنوز به طور رسمی آن را اعلام نکرده بودند. تا اینکه همایون شجریان در برنامه 360 عادل فردوسی‌پور حضور پیدا کرد. فردوسی‌پور در این مصاحبه به کنسرت سی در سال 96 اشاره کرد و از ماجرای آشنایی او و سحر پرسید. همایون شجریان هم توضیح داد: «تقریبا 99 درصد بچه‌های سینمایی رفقای من هستند. شاید 50، 60 درصدشان رفقای خیلی نزدیک من هستند. ولی بعد از کنسرت سی بود که در واقع اینجوری شد که من و سحر یار همدیگه باشیم.»

 

6. اسفند ماه سال 1402 عکس‌هایی از این زوج در برف منتشر شد. این عکس‌ها را خودشان منتشر نکرده بودند و منبع آن مشخص نیست. در اصل این دو هرگز عکسی در کنار یکدیگر در صفحات مجازی خود منتشر نکردند و ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه این دو بعد از جدایی عکس‌های خود را از صفحه یکدیگر پاک کرده‌اند صحت ندارد.

 

7. 12 فروردین ماه امسال، شایعه جدایی این زوج دوباره مطرح شد. بعضی‌ها گفتند شاید دروغ 13 باشد اما باد این شایعه تا به امروز نخوابیده و حتی بیشتر هم شده است. این هفته شایعاتی مبنی بر باردار بودن سحر دولتشاهی منتشر شد و چهار روز پیش امین فردین که سابقه شایعه‌سازی‌هایی از این دست دارد، در کانال یوتیوب خود ویدئویی منتشر کرد و ادعا کرد که اطلاعاتی درباره جدایی این دو دارد. او در این ویدئو با ادبیاتی عجیب ادعا کرد که ....از آن روز این شایعات در فضای مجازی دست به دست شد تا زمانی که دیگر همایون شجریان به ظاهر نتوانست آن را تحمل کند و صبح زود این شایعات را تکذیب کرد. البته شیوه تکذیب همایون به گونه ای است که به نوعی بر جدایی آنها دلالت دارد .

 

8-همایون شجریان 49 ساله است و در 31 سالگی با گیتا خوانساری ازدواج کرد و از او یک دختر دارد. این ازدواج به طلاق انجامیده.

 

سحر دولتشاهی 44 ساله است و در سال 1387 با رامبد جوان ازدواج کرد و در سال 1393 از او جدا شده بود. 

 

 

کدخبر: ۵۵۸۷۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر