کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۱۷۴
تاریخ خبر:

آخرین قیمت انواع خودرو در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع خودرو در بازار امروز 31 اردیبهشت

‌کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی

‌رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد. سعید موتمنی رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی خبر داد و گفت: خودروهای خارجی از ۳۰۰ ‌ تا ۵۰۰ میلیون ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، خودروهای ایرانی ارزان‌قیمت مانند کوئیک ۲۵ ‌ تا ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس حدود ۳۵ ‌ تا ۴۰ میلیون تومان ریزش داشتند و قیمت برخی از انواع خودروهای داخلی تا ۷۰ میلیون تومان هم کاهش داشته‌اند.

وی افزود: به طور مثال قیمت لاماری از ۲ میلیارد و ۱۵۰ به یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان پایین آمده است. کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد، از آنجا که خودرو‌ در ایران کالایی سرمایه‌ای است، افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.

 رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران درباره کاهش قیمت خودروهای چینی اظهار کرد: قیمت خودروهای مونتاژی چینی هم ۱۵۰ ‌ تا ۲۰۰ میلیون تومان افت داشته است اما برخلاف خودروهای ایرانی و خارجی افت قیمت چینی‌ها برآمده از حادثه‌ای است که در اتوبان قم برای خودروی ۵۵ مدیران‌خودرو اتفاق افتاده و هرچند قیمت این خودروها به میزان یادشده کاهش داشته است. اما خریداری برای این خودروها وجود ندارد تا وضعیت این خودروها مشخص شود و مدیران خودرو در برابر خطای انجام شده پاسخگو باشد.

 

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۵۹۱۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر