کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۸۷۳
تاریخ خبر:

آخرین قیمت انواع خودرو در بازار امروز ۲۹ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع خودرو در بازار امروز 29 اردیبهشت

بازار خودرو در رکود و ریزش قیمت

‌در هفته‌ای که گذشت روند قیمت خودرو همانند هفته پیش نزولی بود‌ اما شیب کاهش به نسبت بیشتر گزارش می‌شد. شاید بتوان دلیل آن را عرضه گسترده خودروهای داخلی و وارداتی در سامانه یکپارچه و سامانه‌های فروش خودروسازان و همچنین سقوط نرخ دلار آزاد به زیر کانال ۶۰ هزار تومان دانست.

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که طی هفته گذشته هشت میلیون تومان ارزان‌تر شده بود و این هفته نیز ۱۷ میلیون تومان دیگر افت قیمت داشت و سرانجام به نرخ ۴۱۶ میلیون تومان رسید.شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا، افت قیمت ۳۴ میلیون تومانی نسبت به ابتدای هفته داشته و با ۷۱۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های محبوب بازار شناخته می‌شود که از آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۳ میلیون تومان ارزان‌تر و به نرخ ۷۳۴ میلیون تومان معامله می‌شود. جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودروی مونتاژی کرمان‌موتور است که از ابتدای روند معاملات شنبه ۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با نرخ ۸۲۰ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو و فیس‌لیفت X۲۲ Pro به شمار می‌رود که ۳۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و با یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.جک S۵ یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود.

این کراس‌اوور نیز ۵۵ میلیون تومان ارزان‌تر از هفته پیش و با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور است که این محصول همانند دیگر خودروهای بازار ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر و با نرخ یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

کدخبر: ۵۵۸۸۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر