کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۵۵۸
تاریخ خبر:

قاب امروز| نیکبخت در عرصه مدلینگ، جملات انگیزشی خانم بازیگر، دیپلم افتخار نفس بازغی و بازیکن تیم فوتبال خاتون بم

قاب امروز| نیکبخت در عرصه مدلینگ، جملات انگیزشی خانم بازیگر، دیپلم افتخار نفس بازغی و بازیکن تیم فوتبال خاتون بم

استایل جدید نیکبخت واحدی در عرصه مدلینگ را ببینید

هفت صبح| چرخی در فضای مجازی می‌زنیم از سیاست و هنر و فرهنگ تا ورزش؛ عکس‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته را با هم می‌بینیم.

 

 

استایل جدید نیکبخت واحدی در عرصه مدلینگ را ببینید. علیرضا نیکبخت واحدی همواره با ظاهر و تیپ‌هایی که می‌زد مورد توجه هوادارانش قرار می‌گیرد. / حاشیه پلاس

نیکبخت

 

عکسی از مسابقه تیم خاتون بم مقابل نماینده فیلیپین. تیم فوتبال خاتون بم در دومین دیدار خود از مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان بانوان آسیا ‌چهارشنبه ‌به مصاف تیم کایا ایلویلو فیلیپین رفت و در نهایت این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

خاتون بم

 

‌مستانه مهاجر با انتشار این عکس از دخترش نفس بازغی، کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نوجوان در بخش بین‌الملل را به او تبریک گفت.

مستانه مهاجر

 

جمله‌های انگیزشی خانم مریم کاویانی‌ را که در شرح این عکس ‌از خود گذاشته در ادامه بخوانید؛ بازیگر 54 ساله اهوازی ‌دو بار ازدواج کرده و از ازدواج اول خود یک پسر دارد. او برای بار دوم با رامین مهمان‌پرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه ازدواج کرد که این وصلت هم به طلاق منجر شد. «در اوج خستگی و نا‌امیدی‌، عقب‌نشینی نکنید. چون حس خستگی و نا‌امیدی ماندگار نیست.‌‌ از طرد شدن و قضاوت شدن نترسید‌، چون موفقیت شما‌، همه را به سوی شما می‌کشاند.»

مریم

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۶۷۵۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون