کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۸۹
تاریخ خبر:

قاب امروز| تغییر چهره مهری سریال پدرسالار، عکس جدید رز رضوی، استایل خاص ساقی حاجی‌پور، مهدی کوشکی و همسرش و رعنا آزادی‌ور و پاکدل

قاب امروز| تغییر چهره مهری سریال پدرسالار، عکس جدید رز رضوی، استایل خاص ساقی حاجی‌پور، مهدی کوشکی و همسرش و رعنا آزادی‌ور و پاکدل

تغییر چهره سارا بهرامی در فیلم سینمایی «خاتی» ساخته فریدون نجفی را ببینید

هفت صبح| چرخی در فضای مجازی می‌زنیم از سیاست و هنر و فرهنگ تا ورزش؛ عکس‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته را با هم می‌بینیم.

 

عکس جدید رز رضوی را ببینید. خانم رضوی 42 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان اسپانیایی هستند. از عمده کارهای شناخته شده او در سینما و تلویزیون می‌توانمختارنامه، خط قرمز، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و... را نام برد.

 عکس جدید رز رضوی

تغییر چهره سارا بهرامی در فیلم سینمایی «خاتی» ساخته فریدون نجفی.

 تغییر چهره سارا بهرامی در فیلم سینمایی «خاتی» ساخته فریدون نجفی

استایل جدید سمیرا حسینی و ساقی حاجی‌پور. سمیرا حسینی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. حاجی‌پور هم 29 ساله و بازیگر نقش هدیه در سریال همگناه است.

استایل جدید سمیرا حسینی و ساقی حاجی پور

 

عکس جدید مهدی کوشکی و همسرش.

عکس جدید مهدی کوشکی و همسرش

 

رعنا آزادی‌ور و همسرش مهدی پاکدل، پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح بازیگر تبلیغات تلویزیونی در پشت صحنه یک تئاتر.

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل، پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش بازیگر تبلیغات تلویزیونی در پشت صحنه یک تئاتر

 

روز دوشنبه یک درخت تنومند خشک شده ‌‌در شهرک اکباتان ‌ روی یک خودروی پراید و پژو افتاد‌‌ . در این حادثه کسی ظاهرا آسیب ندیده است. (اکباتان آنلاین)  ‌

درخت

 

تغییر چهره مهری سریال پدرسالار بعد از گذشت ۳۱ سال در ۶۴ سالگی. تصویری غافلگیرکننده و ویژه از تغییر چهره فرحناز منافی . ظاهر بازیگر نقش «مهری» در سریال پدرسالار را بعد از گذشت ۳۱ سال مشاهده می کنید. او هم اکنون ۶۴ ساله است.(فرادید)

مهری

کدخبر: ۵۶۶۷۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون