کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۹۱
تاریخ خبر:

قاب تاریخ| ب.ام.و ۲۰۰۲، برکناری با کتک، باجه‌های تلفن و...

قاب تاریخ| ب.ام.و 2002، برکناری با کتک، باجه‌های تلفن و...

عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، خودروهای نوستالژیک، عکس‌های فوتبالی و...

روزنامه هفت صبح‌ ‌| ‌با قاب تاریخ به ایران قدیم سفر‌ و یادی ‌‌از ‌گذشته می کنیم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر کمتر دیده ‌شده‌ای استفاده شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، خودروهای نوستالژیک، عکس‌های فوتبالی و... برای دیدن تصاویر و شرح آن ادامه مطلب را بخوانید.

 

‌قاب نوستالژی 1

ب.ام.و 2002- زمستان سال 69؛  ‌‌رامین شریعت‌پناهی از تیونرکاران ‌ ب.ام.و ‌ که مغازه اسپرت‌فروشی او در خیابان سورنا به‌نام رامین یدک پاتوق ماشین‌بازهای قدیمی تهران بود.(کلاسیک کار)

1

‌قاب نوستالژی 2

اطلاعات آنلاین نوشت:‌ تا سال ۱۳۵۲ تنها از طریق تلفن‌های خانگی و مراکز تلفن مخابرات تماس از تهران با شهرستان و بالعکس امکان داشت. روزنامه اطلاعات ۷ اسفند ۱۳۵۲ خبری منتشر کرد که در آن از راه‌اندازی زیر‌ساخت تماس با شهرستان از طریق باجه‌های تلفن شهری گفته شد‌. عکس یکی از این باجه‌ها ۵۰سال پیش‌ واقع در حوالی پل کالج تهران را تماشا کنید.

2

‌قاب نوستالژی 3

۹ اسفند ۱۳۵۴ در ایران چه‌خبر بود؟ - روزنامه اطلاعات؛ ‌برای رسیدن به برابری زن و مرد، هنوز راه درازی در پیش داریم، عامل افشای سوءاستفاده شهرداری آمل با کتک از کار برکنار شد، ‌آجر فشاری را گران می‌فروشند‌، خمره در خارک کشف شد و...

3

‌قاب تاریخ 1

تصویر سه کودک در دوره قاجار. فرزندان نگار خانم فرح‌الدوله و سلطان احمد‌میرزا یمن‌الدوله‌. عکس از آنتوان ‌سوروگین. (ملانصرالدین)

4

‌قاب تاریخ 2

ساختمان وزارت فرهنگ و هنر در تهران - حوالی میدان بهارستان - افتتاح اوایل دهه 40 (از صفحه امیر بنی‌مسعود)

5

 

 

 

کدخبر: ۵۵۴۳۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر