کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۴۳۴
تاریخ خبر:

بررسی اصلی ترین علت‌های تخلیه نکردن آب لباسشویی سامسونگ

بررسی اصلی ترین علت‌های تخلیه نکردن آب لباسشویی سامسونگ

رپورتاژ آگهی| یکی از مهم‌ترین لوازم برقی خانگی در زندگی امروز ماشین لباسشویی است. با استفاده از این قبیل وسایل می‌توان انتظار داشت که سبک زندگی ماشینی قدری آسان‌تر به نظر برسد. با این حال زمانی که ماشین لباسشویی با خطا یا مشکلی مواجه شود مانند تخلیه نشدن آب داخل دستگاه، به فکر راه‌حلی برای برطرف کردن آن خواهیدافتاد. اما اینکه چگونه می‌توان به این مشکل پی برد یا آن را برطرف کرد، در ادامه به آن پرداخته خواهدشد.

استفاده از شوینده های بی کیفیت؛ تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ

یکی از رایج‌ترین مواردی که معمولا نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، استفاده از موادشوینده بی‌کیفیت است. این باور را باید از بین برد که استفاده از موادشوینده زیاد، لباس‌ها را تمیز خواهدکرد. به این خاطر که کف بیش از اندازه باعث اختلال در عملکرد دستگاه خواهدشد.

بیشتر بدانید» در کنار برند سامسونگ برند دوو دیگر برند معروف لباسشویی است که در بازار طرفداران خاص خودش را دارد. به منظور استفاده طولانی مدت‌تر از این وسیله برقی، پیشنهاد می‌شود درصورتی که با ایرادی مواجه شدید، مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد را الویت قرار دهید. چرا که استفاده از دانش و تجربه تکنسین‌های مشهد تکنیک تا حد زیادی می‌تواند بر عملکرد صحیح آن تاثیر داشته باشد.

خراب شدن برد لباسشویی؛ علت دیگر تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ

برد دستگاه را به عنوان مغز لباسشویی می‌شناسند. به همین خاطر زمانی که این قطعه با مشکلی مواجه شود، تمامی قطعات این وسیله را تحت الشعاع قرار خواهدداد. عیب یابی برطرف کردن این مشکل را بایستی به تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد بسپارید تا از ارائه خدماتی با کیفیت اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که تعمیر یا تعویض این قطعه به درستی انجام نشود، عملکرد سیستم مختل خواهدشد.

بیشتربدانید» زمانی که لباسشویی با مشکلی مواجه شود، تنها موردی که می‌تواند به شما کمک کند تا از عمر مفید این دستگاه بهره ببرید، مرکزی مانند مشهد تکنیک است. در این بین برندی مانند ال جی بخاطر طرفدارن زیاد و استفاده از تکنولوژی قیمتی بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها دارد. با درنظر گرفتن تمام این موارد مراجعه به تعمیر لباسشویی کنوود در مشهد این اطمینان را به شما خواهد داد که خدماتی تضمین شده را دریافت کنید.

خرابی شیر الکتریکی، دلیل تخلیه نشدن آب در لباسشویی سامسونگ

شیر الکتریکی در لباسشویی قطعه دیگری است که به عنوان کنترل کننده جریان آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک این قطعه می‌توانید فرایند شستشو را دقیق‌تر و کامل‌تر تنظیم کرد. با توجه به این که تنظیم جریان آب در مراحل مختلف شستشو مانند کنترل جریان آب، امکان ترکیب آب گرم و سرد، کاهش هدررفت آب و انرژی و همینطور افزایش بهره‎وری در شستشو توسط شیربرقی صورت می‌گیرد، بایستی نسبت به تعمیر یا تعویض آن وسواس بیشتری داشته باشید.

گرفتگی فیلتر؛ باعث تخلیه نشدن آب لباسشویی خواهدشد.

در تمامی مدل‎های ماشین لباسشویی فیلتری تعبیه شده تا پرز یا اشیا اضافه را داخل خود نگه داشته و از ورود آن به سایر قسمت‎های لباسشویی جلوگیری کند. حال آنکه احتمال دارد همین اشیا خارجی داخل فیلتر به دلیل بی توجهی کاربران نسبت به تخلیه و تمیز کردن به موقع آن، باعث مسدود شدن مسیر تخلیه آب شده و بعد از پایان فرایند شستشو با باقی ماندن آب داخل دستگاه مواجه شوید.

خراب شدن سیستم درب دستگاه؛ علت دیگر تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ

پروسه شستشو زمانی آغاز خواهدشد که درب لباسشویی به درستی بسته شده باشد. در حقیقت وظیفه برقراری این ارتباط را میکروسوئیچ درب به عهده دارد. گاهی به دلیل مشکلات الکتریکی یا مکانیکی آب داخل دستگاه تخلیه نخواهدشد.

خرابی پمپ تخلیه؛ دلیل اصلی تخلیه نشدن آب لباسشویی سامسونگ

اولین موردی که باید زمان تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی آن را مورد بررسی قرار دهید، پمپ تخلیه است. مسدودبودن پمپ تخلیه به دلیل گیرکردن شی یا تجمع پرز داخل آن سبب باقی ماندن آب داخل دیگ خواهدشد. در این شرایط برای از بین بردن انسداد پمپ تخلیه پیشنهاد می‌شود متناسب با استفاده‌تان از دستگاه، فیلتر را بررسی کرده و از جرمگیر استفاده می‌کند.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پرداختیم. به‌طور‌کل، دلیل تخلیه نکردن آب لباسشویی را در 6 مورد بررسی کردیم. اگر مشکل مربوط به تمیز بودن فیلتر و پمپ تخلیه نباشد، پس حتماً باید به تکنسین مراجعه کنید.

کارشناسان و تکنسین‌های آموزش‌دیده مشهد تکنیک، به شما کمک می کنند علت تخلیه نکردن آب لباسشویی و جمع شدن آب در آن را پیدا کنید و اقدامات لازم برای رفع این مشکل را انجام می‌دهند.

 

 

کدخبر: ۵۵۱۴۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر