کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۸۶۵
تاریخ خبر:

پنج نکته طلایی از هفته ششم لیگ برتر : تراکتور بیرون از تبریز رئال مادرید است !

پنج نکته طلایی از هفته ششم لیگ برتر : تراکتور بیرون  از تبریز رئال مادرید است !

 

از عجایب جدول لیگ برتر، حضور ملوان بندرانزلی  در جای دوم جدول است. شاگردان مازیار زارع بعد از شش بازی سیزده امتیاز دارند. دقیقا برابر با تراکتورو سپاهان.

نکته دوم حضور استقلال در جایگاه یازدهم جدول با 5 امتیاز است البته با یک بازی کمتر . پرسپولیس با همین تعداد بازی یازده امتیازی است و اگر بازی عقب افتاده خود را ببرد به صدر جدول صعود می کند.

تراکتور با هدایت هوشمندانه اسکوچیچ ده نفره سپاهان را در اصفهان از پیش رو برداشت. تراکتور حالا چهار برد و یک و یک باخت دارد. جالب این که  هر چهار بازی خارج از خانه با پیروزی همراه بوده ویک مساوی و یک باخت تراکتور در تبریز بوده است و جلوی تماشاگران خودی که این نشان می دهد چه جو پر استرسی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برقرار است . جالب این که  تراکتور یک بازی هم در قطر انجام داده و آنجا هم الوکره را با سه گل مغلوب کرده است. 5 بازی خارج از خانه و 5 پیروزی.

 نکته جالب جدول تیم خاص ذوب آهن است. ذوب آهن،  تراکتور را در تبریز شکست داده ، با پرسپولیس و سپاهان هم مساوی کرده تا در مصاف با صدر جدول آمارش درخشان باشد . به جایش دربرابر دو تیم هوادار و خیبر خرم اباد هم مساوی کرده تا نشان بدهد ازآن دسته تیم هاست که قرار است یقه تیم های بزرگ را  بگیرد و به بقیه تیم ها امتیاز بدهد.

در هفته ششم لیگ برتر تنها 5 گل ردو بدل شد که آماری افتضاح است و بخشی ازآن مطمئنا به خاطر زمین های خراب و پر از ناهمواری است.

 

کدخبر: ۵۶۶۸۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر