کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۴۴۶
تاریخ خبر:

پرچم تبریزی ها فعلا بالاست؛‌کارنامه هفته اول ایرانی ها درآسیا

پرچم تبریزی ها فعلا بالاست؛‌کارنامه هفته اول ایرانی ها درآسیا

کارنامه هفته اول ایرانی ها درآسیا

هفته اول رقابت های آسیایی برای  تیم های ایرانی به دو برد و دو باخت ختم شد. بهترین نتیجه را تراکتور در لیگ دو آسیا  گرفت که در قطر الوکره(تیم هفتم لیگ قطر) را با یک بازی زیبا و با گل هایی تماشایی شکست داد و باز هم ثابت کرد امسال بهترین فوتبال را در میان تیم های ایرانی نمایش می دهد. یک خط دفاعی موزون شامل شجاع و اقاسی و عارف غلامی و اسماعیلی فر  و نادری  و عناصر هجومی درجه یک مثل ترابی و آلوز و اشتروکالی و حسین زاده.

استقلال در لیگ یک آسیا و در  زمین قلعه حسن خان راحت از سد الغرافه (تیم ششم لیگ قطر)  گذشت و نشان داد که از چه مهره های بین المللی خوبی سود می جوید. بخصوص ماشاریپوف و اندونگ و رامین رضاییان.  در عربستان هم پرسپولیس مقابل تیم پرستاره الاهلی بازی را با گل دقیقه دوم  باخت اما استحقاق رسیدن به تساوی را داشت. مشکل پرسپولیس در وینگر راست است که نه احمدزاده و نه صادقی نمی توانند توازن لازم با اورونوف در سمت چپ را برقرار کنند. شاید عالیشاه در صورت رسیدن به آمادگی صد درصد این مشکل را حل کند. به هرحال سرخ ها امسال از بازیکن های خارجی بسیار خوبی سود می برند. گندوزی و گولسیانی و اورونوف و ژوائو وایوب همگی از سطح بالایی برخوردارند. بحصوص اورونوف که به سادگی می تواند در لالیگا و یا سری آ بدرخشد. 

سپاهان باز هم نشان داد در مسابقات آسیایی هیجان زده و بدون کاراکتر لازم است. آنها در سطح لیگ دو آسیا و در  اردن شانس آوردند گل های بیشتری نخوردند. مورایس درعرصه اسیا کارنامه چندان خوبی ندارد. 

کدخبر: ۵۶۶۴۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر