کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۰۵۶
تاریخ خبر:

یک حساسیت زودهنگام| مرور سوژه‌های مهم بازی‌های هفته دوم لیگ‌برتر

یک حساسیت زودهنگام| مرور سوژه‌های مهم بازی‌های هفته دوم لیگ‌برتر

هفته دوم لیگ‌برتر از امروز آغاز می‌شود و گل سرسبد بازی‌های این هفته در تبریز است

 هفت صبح| فصل جدید لیگ‌ برتر خیلی زود به روزهای حساس و هیجان‌انگیزش رسید. بعد از گذشت فقط یک هفته از بازی‌ها، حالا باید شاهد یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل در تبریز باشیم. سوژه‌های مهم بازی‎های این هفته لیگ برتر فوتبال ایران را مرور می‌کنیم.

 

گل‌گهر-استقلال خوزستان

دو تیمی که در هفته اول نتایج خوبی نگرفتند و گل هم نزدند، در هفته دوم نیاز به پیروزی دارند تا به این زودی وارد بحران نشوند. گل‌گهر بعد از شکست غیرمنتظره برابر ملوان، چاره‌ای جز پیروزی بر مهمانش ندارد اما تیم خوزستانی، تیم ضعیف و در حال سقوط فصل گذشته نیست و اصلا بعید نیست برای پیروزی به میدان بیاید.

 

آلومینیوم اراک-نساجی قائمشهر

مثل دو طرف بازی قبل، این دو تیم هم در هفته اول گل نزدند. با این تفاوت که نساجی در خانه به فولاد باخت و هوادارانش را شوکه کرد. اما آلومینیوم یک امتیاز از میزبانش گرفت. امشب، تیم اراکی به چیزی کمتر از برد قانع نیست اما نساجی هم بعد از شکست خانگی هفته اول، فقط پیروزی می‌خواهد و همین بازی را حساس کرده است.

 

تراکتور-پرسپولیس

حساس‌ترین بازی هفته! این بازی هر فصل به‌طور طبیعی ویژه هست اما امشب به خاطر حضور 3 پرسپولیسی فصل قبل در ترکیب تراکتور، احتمالا حساس‌تر و جذاب‌تر و شاید جنجالی‌تر از همیشه باشد. تراکتور شروع خوبی داشته و خریدهای جدیدش هم خوش درخشیدند و در هفته اول این تیم را بیرون از خانه به یک پیروزی باارزش رساندند اما پرسپولیس در هفته اول مقابل ذوب‌آهن متوقف شد و خریدهایش خیلی امیدوارکننده نبودند.

 

آنچه ‌ مسلم است، این است که قرمزها نمی‎خواهند برای دومین بازی متوالی امتیاز از دست بدهند اما حریف آنها خطرناک‌تر و قوی‌تر از حریف هفته پیش است و انگیزه‌های زیادی هم برای شکست دادن مهمانش دارد. اگر تراکتور پیروز این بازی باشد، گاریدو در پرسپولیس خیلی زود به دردسر می‌افتد و فشار را احساس خواهد کرد اما اگر پرسپولیس برنده این بازی حساس باشد، گاریدو محبوب خواهد شد و با خیال راحت به آینده فکر خواهد کرد.

 

اسکوچیچ اما نمی‌خواهد به این زودی اعتماد هواداران تراکتور را از دست بدهد و برای بردن پرسپولیس هر کاری خواهد کرد. این بازی، جنگ ستارگان داخل زمین و مربیان روی نیمکت است و البته هر کس از حاشیه‌ها دوری کند، شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

 

فولاد-مس رفسنجان

بعد از پیروزی خوب و دلچسب در قائمشهر، شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند در خانه مقابل مس رفسنجان، یک نتیجه خوب دیگر بگیرند و از همین ابتدای فصل حاشیه امنی را برای خود ایجاد کنند. البته یحیی هنوز مشکل نشستن روی نیمکت را دارد. شاگردان محرم نویدکیا اما شروع خوبی نداشتند و احتمال دارد خیلی زود درگیر بحران شوند.

 

ذوب‌آهن-هوادار

تساوی دور از خانه مقابل پرسپولیس برای شاگردان محمد ربیعی نتیجه بدی به شمار نمی‌رفت. ذوب‌آهن حالا در یک بازی ظاهرا خانگی اما در واقع بیرون از خانه و در مشهد، به مصاف هوادار خواهد رفت. هوادار با مهدی رحمتی شروع خوبی نداشت و برای جبران باخت خانگی هفته اول به میدان می‌آید. هر چند کار آسانی در پیش ندارد.

 

چادرملوی اردکان-شمس‌آذر قزوین

دو تیم از بازنده‌های هفته اول، مقابل هم قرار می‌گیرند. چادرملو در نقل و انتقالات تیم جسور و جاه‌طلبی نشان نداد و احتمالا خیلی زود در جمع تیم‌های فانوس به دست قرار خواهد گرفت اما شمس‌آذر با وجود از دست دادن چندین مهره و درگیری با حواشی، مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و احتمال پیروزی‌اش در این بازی زیاد است.

 

خیبر خرم‌آباد-سپاهان

تیم شگفتی‌ساز هفته اول، فردا شب میزبان صدرنشین فعلی جدول یعنی سپاهان خواهد بود. خیبر مقابل هوادار در تهران نمایش خوبی داشت و کاملا مشخص است که سپاهان برخلاف هفته قبل، این بار اصلا کار آسانی در پیش ندارد و مقابل تیم تازه‌وارد و هواداران متعصبش حتی ممکن است امتیاز و صدر جدول را با هم از دست بدهد.

 

استقلال-ملوان

آبی‌پوشان که شیرین‌ترین پیروزی هفته اول را در وقت‌های تلف شده مقابل شمس‌آذر به دست آوردند، جمعه شب در قزوین میزبان ملوان خواهند بود. البته این پیروزی خیلی خوش‌یمن نبود و استقلال در هفته گذشته وارد حواشی بسیاری شد که می‌تواند تمرکز را از بازیکنان و کادر فنی این تیم بگیرد. نکونام برخلاف هفته قبل، این بار اندونگ را در اختیار دارد و می‌تواند از او و کاکوتا استفاده کند اما ماجرای بلانکو هنوز حل نشده و مهاجم آرژانتینی فعلا غایب خواهد بود.

 

مهرداد محمدی هم تا هفته ششم محروم است و دور از دسترس! در سوی دیگر ملوان پس از پیروزی هفته اول مقابل گل‌گهر اعتماد به نفس خوبی به دست آورده است. سوژه مهم این بازی امید نورافکن است که علیرغم سابقه بازی در استقلال، همواره مقابل این تیم درگیر حاشیه و جنجال شده است و احتمالا این بار هم در کانون توجهات قرار دارد، به خصوص که کاپیتان ملوان هم هست. کیفیت زمین در قزوین اصلا خوب نیست و این می‌تواند از کیفیت بازی بکاهد هرچند استقلال خیلی هم روی زمین کار نمی‌کند اما این وضعیت اصلا به سود بازیکنان پا به توپی مثل ماشاریپوف، کاکوتا و اسلامی نیست.

 

 

کدخبر: ۵۶۵۰۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر