کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۰۵۲
تاریخ خبر:

نکته بازی| فوتبالت تمام شد، به خودت بیا مرد!

نکته بازی| فوتبالت تمام شد، به خودت بیا مرد!

حاشیه‌های تمام نشدنی سیاوش یزدانی و طعنه‌های دو باشگاه استقلال و سپاهان ‌به ‌پرسپولیس

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

فوتبالت تمام شد، به خودت بیا مرد!

جزئیاتش نه‌ اما کلیات خبری که می‌خوانید تکراری است: «سیاوش یزدانی با سرمربی تیمش به مشکل خورده و در اختیار باشگاه قرار گرفته است.» نمی‌دانیم آخر و عاقبت این یکی مشکل به کجا خواهد رسید و یزدانی در سپاهان خواهد ماند یا نه اما این را می‌دانیم که این آخرین حاشیه و جنجال او نیست و هر اتفاقی بیفتد، باز هم شاهد حاشیه‌های این‌چنینی از او خواهیم بود.

 

آخر برای یک بازیکن چند بار باید اتفاقات مشابه رخ بدهد تا درس بگیرد و رفتار خود را اصلاح کند؟ سلطان یک روز با بازیکنان حریف در زمین درگیر می‌شود و توهین ناموسی می‌کند. یک روز به هواداران تیم حریف هشدار می‌دهد که برای بازی برگشت به شهر او نیایند چون خون به پا می‌شود. یک روز سر جلسه کنکور پزشکی، با وجود ممنوعیت از کارت آزمون خودش عکس می‌گیرد و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

 

یک روز به صراحت اعلام می‌کند که خوشحال است که برای فلان سرمربی تیمش بازی نکرده، یک روز به مربی خارجی تیمش که از چیزی خبر ندارد، طعنه می‌زند که چرا عکس جشن تولد کوچکی را که بازیکنان برایش گرفته‌اند در فضای مجازی منتشر می‌کند و به او لقب «تولد ندیده» می‌دهد!

 

حالا هم که از سوی مورایس کنار گذاشته شده ‌ و ممکن است از سپاهان اخراج شود! استاد! می‌دانیم که آرامش تو به سود خودت است و به ضرر ستون ما! اما حاضریم فداکاری کنیم و از تو بخواهیم به خودت بیایی! انصافا داری با خودت چه‌کار می‌کنی؟ فوتبالت دارد تمام می‌شود! حواست هست از خودت چه چیزی به یادگار می‌گذاری؟

 

دیگ به دیگ می‌گوید رویت سیاه!

دیروز افرادی از دو باشگاه استقلال و سپاهان جداگانه به باشگاه پرسپولیس و نقل و انتقالاتش در لیگ برتر طعنه زدند. مدیر روابط عمومی سپاهان در یک استوری نوشت: «کسی دیروز گفت بازیکنان به خاطر دلشان و عشق به این تیم می‌روند؛ عشق خارج از قرارداد» همچنین فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال هم در مصاحبه‌ای گفت: «آنها که هوادار متمول دارند، مایل به افزایش سقف بودجه نیستند.»

 

کاملا مشخص است که هر دو نفر بعد از مصاحبه بیرانوند و افشای پاداش‌های 3 میلیاردی خارج از قرارداد در پرسپولیس، این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند. البته بیرانوند قبلا هم این شایعه را به صورت تلویحی تایید کرده بود و همه می‌دانستند ماجرا چیست. اما واقعیت این است که درباره استقلال و سپاهان هم شایعه و شائبه زیاد است. همین دو روز پیش بود که آتیلا حجازی از هزینه 800 میلیاردی استقلال برای فصل جدید گفت.

 

مهدی هاشمی‌نسب هم اعلام کرد که برای ادامه همکاری با استقلال خواهان قراردادی 6 میلیاری شده، البته با تخفیف 2 میلیاردی! و این در حالی است که قرارداد فصل قبل او در سازمان لیگ 150 میلیون تومان ثبت شده بود! ماجرا در سپاهان از این هم بامزه‌تر است.

 

دوستان درحالی به پرسپولیس با اصطلاح «عشق به پیراهن» طعنه می‌زنند که فصل قبل تا اواسط نیم‌فصل درگیر کم کردن مبلغ قرارداد نصف بازیکنان‌شان بودند که به شدت از سقف بودجه بالاتر بود و خب لابد این ستاره‌ها به عشق پیراهن سپاهان به این تیم پیوسته بودند نه پول! البته امسال هم از این حرف‌ها در سپاهان هست، مثل ماجرای لیموچی! خلاصه که دوستان! اینقدر طعنه نزنید. خودتان هم کم تخلف و پنهانکاری ندارید.

 

 

کدخبر: ۵۶۵۰۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر