کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۷۰۱
تاریخ خبر:

نکته بازی| آقای زنوزی فقط یکسری از ناگفته‌ها را می‌گویید؟

نکته بازی| آقای زنوزی فقط یکسری از ناگفته‌ها را می‌گویید؟

وقتی فدراسیون فوتبال یقه تیم میهمان را می‌گیر‌د که چرا اعتراض می‌کنی!

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

 فقط یکسری از ناگفته‌ها را می‌گویید؟

تا لحظه نگارش این مطلب، رای پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام نشده ‌ اما چند روز پیش یکی از رسانه‌ها اعلام کرد ‌ این دروازه‌بان 4 ماه محروم و به پرداخت 20 میلیارد تومان محکوم شده است. این حکم صادر شده و فقط در مرحله اعلام است. این خبر در فضای مجازی بازخورد زیادی داشت و به نظر می‌رسید فراتر از شایعه باشد. اما هنوز هم خبری از اعلام حکم نیست و البته واکنش مسئولان باشگاه تراکتور به این خبر عجیب است.

 

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور در ویدئویی که رسانه رسمی این باشگاه منتشر کرده، در جمع اعضای تیم می‌گوید: «متاسفانه برخی از رسانه‌های رنگی اخباری را منتشر می‌کنند که می‌خواهند روحیه تیم ما را به هم بریزند. اگر این بحثی که در رسانه‌ها راه انداختند درست باشد (خبر محرومیت بیرانوند) پس آقای تاج و آقای نورشرق بحث مدیریتی شما سوراخ دارد، مواظبش باشید.

 

اگر این رای بیرون بیاید من واقعا متاسف خواهم شد و یکسری ناگفته‌ها را خواهم گفت.» و آدم می‌ماند که این ناگفته‌ها چیست که فقط وقتی باید گفته شود که چیزی به مذاق آقایان خوش نیاید. یعنی اگر حکم چیز دیگری باشد، آقای زنوزی سکوت می‌کنند و آن ناگفته‌ها را در دل‌شان نگه می‌دارند برای اتفاقات بعد؟

 

تازه! ایشان تهدید کرده‌اند که اگر خبر درست باشد، فقط یکسری از ناگفته‌ها را خواهند گفت، نه همه آنها را! و سوال پیش می‌آید که دقیقا چه اتفاقاتی باید رخ دهد تا ایشان همه ناگفته‌های‌شان را بازگو کنند؟ واقعا دل‌مان می‌خواهد همین رای صادر شود، فقط و فقط برای اینکه ناگفته‌های استاد را بشنویم!

 

دقیقا به چه چیزی مجوز دادید آقای تاج؟

چند ساعت پس از شروع فصل جدید لیگ‌برتر، اولین ابلاغیه انضباطی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد. ماجرا از این قرار بود که باشگاه گل‌گهر در کانال رسمی خود با انتشار تصویری از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه سیروس قایقران انزلی نوشت: «وضعیت تاسفبار ورزشگاه شهر انزلی که امشب و در هفته اول لیگ‌ برتر، میزبان دیدار تیم‌های ملوان و گل‌گهر است. در لیگی که داعیه حرفه‌ای بودن آن را داریم، چرا باید در چنین ورزشگاهی با چنین چمن بی‌کیفیتی، اجازه برگزاری مسابقه داده شود.»

 

و دیروز کمیته انضباطی اعلام کرد: «در پی انتشار  بیانیه گل‌گهر در جریان اولین مسابقه خود برابر ملوان بندر انزلی، کمیته انضباطی اعلام کرد به دلیل نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه، باشگاه گل‌گهر ظرف 48 ساعت باید دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کند‌.» در واقع الان باشگاه گل‌گهر باید از خودش دفاع کند که چرا از وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران انتقاد کرده است!

 

می‌بینید چقدر همه چیز منطقی است؟ الان اساتید به جای اینکه یقه مسئولان تیم میزبان را بگیرند و بپرسند که چرا در این مدت کاری برای زمین چمن ورزشگاه‌تان نکرده‌اید، یقه تیم میهمان را می‌گیرند که چرا اعتراض دارید! اما واقعیت این است که الان باید مدیران فدراسیون پاسخگو باشند که به این ورزشگاه و هر ورزشگاه ناآماده دیگری مجوز میزبانی در لیگ‌برتر را داده‌اند.

 

اصلا این همه هیاهو و خط و نشان برای باشگاه‌ها دقیقا برای چه بود؟ دوستان چه چیزی را بررسی کرده‌اند و مجوز داده‌اند؟ فقط بلیت‌فروشی، حضور بانوان و VAR مهم بوده؟ آقای تاج! وضعیت جایگاه خبرنگاران را در اراک دیدید؟ نظری ندارید؟

 

 

کدخبر: ۵۶۴۷۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر