کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۹۲۱
تاریخ خبر:

نکته بازی | احتمالا معنی بی‌احترامی را نمی‌دانی آقای عزیزی!

نکته بازی | احتمالا معنی بی‌احترامی را نمی‌دانی آقای عزیزی!

حرف‌های عجیب آتیلا حجازی درباره جواد نکونام و باز هم حاشیه‌های خداداد عزیزی

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

احتمالا معنی بی‌احترامی را نمی‌دانی

در شماره دیروز درباره ادعاهای خداداد عزیزی در یک برنامه اینترنتی صحبت کردیم و به این ادعاها پاسخ دادیم. اما چیزی که در این برنامه از خداداد عزیزی به جا مانده، رفتارها و حرکات واقعا زشت و بی‌شرمانه است. اصواتی که او مقابل دوربین‌ها و چشمان بینندگان برنامه و در پاسخ به صحبت‌های هاشم بیک‌زاده از دهانش خارج می‌کند، آنقدر دور از شأن و خجالت‌آور است که ما همین حالا از این که درباره‌اش می‌نویسیم احساس شرم می‌کنیم!

 

استاد در حالی این صداها را در یک برنامه با مخاطبان زیاد از خودش خارج می‌کند که خیلی از ما حتی در جمع خانواده هم از انجام چنین حرکاتی شرم داشتیم! نکته مهم اینکه هاشم بیک‌زاده مجری برنامه با اینکه مخاطب همین صداهای زشت است، سعی می‌کند با احترام جواب خداداد را بدهد. جالب است که در همین برنامه خداداد مدعی شده که به هیچ کس بی‌احترامی نکرده اما همین حالا می‌توانیم تعدادی از حرکات و مصاحبه‌ها و رفتارهای دور از شأن او را فهرست کنیم.

 

ترک اردوی تیم ملی در زمان بلاژویچ به خاطر شماره پیراهن، در آوردن پیراهن تیم ملی بعد از تعویض در بازی با آمریکا، کتک زدن خبرنگار شیرازی در بازی فجر سپاسی و پیام مشهد، فحاشی و توهین به هواداران سپیدرود که تیم‌شان در خانه 6 گل از سپاهان خورده بود، شلوغ بازی و درگیری حتی در بازی‌های خیریه و دوستانه و ... تنها گوشه‌ای از بی‌احترامی‌های ایشان به فوتبال و اهالی فوتبال است و احتمالا ایشان معنی اصطلاح بی‌احترامی را نمی‌دانند که مدعی هستند تا به امروز چنین کاری نکرده‌اند.

 

وقتی سرپرست بودی، خرافات بد نبود؟

حرف‌های اخیر آتیلا حجازی درباره جواد نکونام و کادر فنی‌اش اگرچه خیلی عجیب بود اما تازگی نداشت. او گفته: «بازی ‌‌ذوب‌آهن و فولاد که من رفته بودم پیروز شدیم، جلسه پیش از بازی نساجی را نبودم و بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید جلسه قبل از بازی را برود. اعتقاد به خرافات زیاد بود. می‌گفتند من جلسه را می‌رفتم می‌بردند و بازی با نساجی که نرفتم، نبردند، گفتند پس حجازی برود.»

 

او وقتی با این سوال مواجه شد که این خرافات از جانب چه کسی بود، پاسخ داد: «دیگر همه می‌دانند.» این صحبت‌ها درباره سرمربی استقلال پیش از این هم گفته شده و نکونام سعی کرده در این باره حرف نزند. با راست و دروغش کاری نداریم اما توجه‌تان را جلب می‌کنیم به صحبت‌های آتیلا در زمانی که صحبت از حضور او در استقلال به عنوان سرپرست بود: «جواد نکونام بازیکن استقلال و کاپیتان تیم ملی بوده که سال‌ها در لالیگا بازی کرده است، ضمن آنکه فردی جنتلمن و با شخصیت است و از مصاحبت با او لذت بردم. از نزدیک هم شاهد بودم که چند ساعت زودتر از تمامی بازیکنان سر تمرین آمد و حتی متوجه شدم چند ساعت بعد از شاگردانش محل تمرین را ترک کرد.»

 

البته ما دیگر عادت کرده‌ایم به اینکه دوستان فوتبالی وقتی پست می‌گیرند تعریف و تمجید می‌کنند و وقتی برکنار می‌شوند حرف‌های متفاوتی می‌زنند اما سوال‌مان از آتیلا این است که اگر این چیزها از نظر شما خرافات و بد بود، چرا همان موقع مصاحبه یا اعتراض یا استعفا نکردید؟ حتما باید کنار گذاشته می‌شدید تا افشاگری کنید؟

 

کدخبر: ۵۶۴۹۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر