کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۸۳۴
تاریخ خبر:

نکته بازی| خودت بهترین جواب این سوالی‌ آقای خداداد!

نکته بازی| خودت بهترین جواب این سوالی‌ آقای خداداد!

حرف و حدیث‌ها برای صادر نشدن حکم بیرانوند در فاصله چند روزه تا تقابل دو تیم‌

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

خودت بهترین جواب این سوالی‌ آقای خداداد!

بعد از انتشار قسمتی از برنامه سرگیجه در شبکه نمایش خانگی با حضور خداداد عزیزی، او دوباره به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شده است. خداداد در این برنامه رفتار خوبی نداشت و اگرچه خودش قبول ندارد و در مصاحبه‌ای مدعی شده که قصد بی‌احترامی نداشته‌ اما کمتر کسی حرف او را باور می‌کند.

 

او در پاسخ به سوالی درباره توهین به امیر قلعه‌نویی گفته: «تا دیروز یکسری از هواداران استقلال به آقای قلعه‌نویی ناسزا می‌گفتند، الان ایشان چطور اسطوره شد؟ تا همین چند وقت پیش در ورزشگاه به او ناسزا می‌گفتند، به یکباره به من حمله کردند که چرا بی‌احترامی کرده‌ام؟ صحبت‌هایم مشخص است و بی‌احترامی نکرده‌ام. من فقط پرسیدم «چی»، اصلا نگفتم چرا گفتی خان یا آقا! برخی‌ها دوست دارند شلوغ کنند.»

 

او سوال کرده که چرا تا دیروز یکسری از هواداران استقلال به قلعه‌نویی ناسزا می‌گفتند و الان او اسطوره شده؟ و این در حالی است که همین چرخش از سوی خود او در قبال قلعه‌نویی دیده شده است. او در مقطعی، از انتخاب سعید الهویی به عنوان دستیار قلعه‌نویی انتقاد کرد و مدعی شد که کارنامه الهویی مشخص است و نباید این انتخاب صورت می‌گرفت.

 

بخوانید: 
اصوات و رفتار عجیب آقای عزیزی ‌در سرگیجه
کسی نبود از حجم صحنه‌های مشمئز‌کننده بکاهد؟

 

اما همین که خودش به عنوان مشاور به کادر فنی اضافه شد، نظرش درباره قلعه‌نویی که هیچ، درباره الهویی هم عوض شد و او تبدیل به یک مربی بادانش و مدرن و ... شد! حالا ما از او این سوال را می‌پرسیم که تا چند وقت پیش، از نظر ایشان الهویی یک مربی شکست‌خورده بود، چه شد که بعد از دعوت به کادر فنی، الهویی تبدیل به یک مربی جوان و بادانش شد؟

 

نکند خودتان جار و جنجال را دوست دارید؟

قرار بود رای کمیته انضباطی درباره پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند هفته گذشته اعلام شود. حتی یکی از رسانه‌ها مدعی شد که رای کمیته انضباطی مشخص شده و بیرانوند 4 ماه محروم خواهد شد و 20 میلیارد تومان باید به پرسپولیس غرامت بپردازد. اما هنوز هم خبری از ابلاغ و انتشار این رای نیست و این در حالی است که پنجشنبه همین هفته پرسپولیس و تراکتور باید در هفته دوم لیگ‌ برتر مقابل هم قرار بگیرند.

 

صادر نشدن حکم بیرانوند در فاصله چند روزه تا تقابل دو تیم، قطعا حرف و حدیث‌های زیادی به همراه خواهد داشت و حالا اگر هر رایی هم اعلام شود، باعث جنجال خواهد شد. مثلا اگر بیرانوند محروم شود، هواداران تراکتور، استقلال و سپاهان مدعی خواهند شد که کمیته انضباطی در آستانه بازی تراکتور و پرسپولیس این را صادر کرده تا به تراکتور ضربه بزند و کمکی هم به پرسپولیس کرده باشد.

 

اگر هم بیرانوند محروم نشود، پرسپولیسی‌ها مدعی خواهند شد که تراکتوری‌ها در این پرونده نفوذ کرده‌اند و رای را به سود خودشان تغییر داده‌اند. واقعیت این است که اگر تکلیف این پرونده زودتر مشخص می‌شد، این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد اما دوستان انگار طبق عادت دل‌شان می‌خواهد این جور فضاها به وجود بیاید.

 

این اولین بار نیست و قبل از این هم بارها پیش آمده که صدور حکم یک پرونده بیش از اندازه طول کشیده و باعث شده تا شائبه‌هایی به وجود بیاید و حتی در فضای مجازی و هواداری، اتهاماتی هم به اعضای کمیته انضباطی و کمیته استیناف زده شود. در هر صورت مسئولیت این ماجرا با دوستان کمیته انضباطی است.

 

کدخبر: ۵۶۴۸۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر