کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۲۴۶
تاریخ خبر:

نکته بازی| اصلا ورزشگاه استاندارد دارید؟

نکته بازی| اصلا ورزشگاه استاندارد دارید؟

دردسر دروازه‌بان بوسنیایی برای استقلالی‌ها و اینکه واقعا در فدراسیون فوتبال ایران چه خبر است؟

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

اصلا ورزشگاه استاندارد دارید؟

در شماره دیروز درباره وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان نوشتیم و همانطور که دیدید این زمین تاثیر زیادی در نتیجه به دست آمده داشت. تک گل سپاهان با کمک زمین ناهموار به دست آمد و چند بار هم همین زمین باعث شد تا توپ تغییر جهت بدهد و لو برود و در نهایت ... قابل پیش‌بینی هم بود عوامل و بازیکنان باشگاه رقیب نسبت به این وضعیت زمین واکنش منفی نشان بدهند و خب حق هم داشتند.

 

دیروز هم که مصاحبه جناب مهدی تاج منتشر شد که در آن فرموده بودند: «مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دیدید که شب گذشته مایه آبروریزی شد و اگر در جلسه ستاد استانداردسازی موضوعات را جدی نگیریم به مشکل می‌خوریم. آقای قلعه‌نویی هم به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بازی در زمین نقش جهان باعث مشکلات جدی برای تیم ملی می‌شود. »

 

تاسفبار این که قرار است بازی ایران و قرقیزستان هم در همین ورزشگاه برگزار شود و خب با این وضعیت یک آبروریزی دیگر در پیش داریم! سوال ما این است که وقتی این ورزشگاه را به عنوان میزبان این بازی به ای‌اف‌سی معرفی می‌کردید، از وضعیتش خبر نداشتید؟

 

اصلا مگر این ورزشگاهی نیست که طبق گفته خود شما و همکاران‌تان شرایط برگزاری بازی‌ها را دارد و برای لیگ‌برتر مجوز گرفته؟ مگر این ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه جایگزین آزادی معرفی نکرده‌اید؟ الان می‌خواهید یک ورزشگاه دیگر را به ای‌اف‌سی معرفی کنید؟ روی‌تان می‌شود به ای‌اف‌سی نامه بزنید؟ نمی‌گویند در فدراسیون فوتبال ایران چه خبر است؟ الان از وضعیت ورزشگاه بعدی که می‌خواهید معرفی کنید خبر دارید؟

 

مال بد بیخ ریش صاحبش!

درباره دروازه‌بان بوسنیایی استقلال همه چیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد پیش رفته است. یعنی هرجور دیگری اگر پیش می‌رفت، نظم و منطق دنیا از دست می‌رفت. افرادی، خارج از چارچوب وظایف خود، بدون اطلاع کادر فنی با بازیکنی از خارج از کشور قرارداد بسته‌اند و او را به ایران آورده‌اند. آن هم در حالی که گلر تیم ملی بزرگسالان، گلر اول تیم امید و دو گلر تیم جوانان را در اختیار داشته‌اند!

 

حالا کادر فنی او را نخواسته و دوستان کاسه چه کنم به دست گرفته‌اند و نمی‌دانند با او چه کنند! حتی او را به تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داده‌اند و منتظرند یک مشتری برایش پیدا شود تا او را قرض بدهند و از شرش خلاص شوند. اما تا امروز تیمی او را نخواسته! طبیعی هم هست. او را به هر باشگاهی پیشنهاد بدهید، می‌گویند اگر خوب بود خودتان نگهش می‌داشتید! مثلا آلومینیوم اراک خواهان جذب خالدآبادی شده اما استقلالی‌ها گفته‌اند بیایید گلر بوسنیایی‌مان را بخرید و خب معلوم است که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

در واقع ماجرای «مال بد بیخ ریش صاحبش» در اینجا به خوبی اتفاق افتاده. سهمیه خارجی باشگاه هم جا ندارد و هر جور شده باید این مشکل حل شود. اما نکته جالب می‌دانید چیست؟ اینکه کسانی که این کار را کرده‌اند، هنوز افتخار نداده‌اند که بیایند و درباره‌اش توضیح بدهند! احتمالا آنقدر گنده هستند که افکار عمومی را به کتف‌شان هم نگیرند و خودشان را موظف به پاسخگویی ندانند. 10 روز دیگر هم لیگ شروع می‌شود و تکلیف لیست هنوز مشخص نیست. 

 

کدخبر: ۵۶۴۲۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر