کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۱۸۰
تاریخ خبر:

نکته بازی| آقای رشیدپور! باز هم به ما توهین کردند!

نکته بازی| آقای رشیدپور! باز هم به ما توهین کردند!

جنجال برای وضعیت افتضاح‌ زمین چمن ورزشگاه نقش جهان و بازی پرسپولیس با تیم پناهنده و استعدادهای آفریقایی

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

آقای رشیدپور! باز هم به ما توهین کردند!

دیشب بازی تیم‌های سپاهان و شباب‌الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برگزار شد. 24 ساعت قبل از این بازی تصاویری از وضعیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان که میزبان این بازی بود، در فضای مجازی منتشر شد و جنجال درست کرد. وضعیت چمن اصلا خوب نبود و حتی هواداران سپاهان هم به این وضعیت اعتراض کردند. در نهایت ساعاتی قبل از برگزاری بازی هم خبر رسید که اماراتی‌ها هم این تصاویر را دیده‌اند و بابت آن ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

همان لحظه بود که یاد آقای رضا رشیدپور افتادیم و دیدیم جای ایشان در این شرایط خالی است. ما که زبان‌مان بسته است و نمی‌دانیم در پاسخ به این وضعیت چه بگوییم اما ایشان قبلا نشان داده‌اند که می‌توانند از تهدید، فرصت بسازند و پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به تیم حریف و هوادارانش بدهند. آقای رشیدپور! بیایید و به آنها بگویید که: «ای بیچارگان تازه به دوران رسیده!

 

بازی در این استادیوم‌ها زمانی آرزوی شما بود. تا زمانی که تشریف‌تان را بیاورید، این ورزشگاه به بهترین نحو بازسازی شده است!» البته می‌دانیم ما کمی دیر به شما خبر دادیم و بازی دیشب برگزار شد ولی خب باز هم ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است!

 

اما بین خودمان باشد آقای رشیدپور! از آن زمان که شما آن توئیت افتخارآمیز را منتشر کردید، ماه‌هاست ‌ می‌گذرد، اما نه‌تنها استادیوم آزادی هنوز در دسترس نیست، بلکه استادیوم تختی هم که قرار بود مدتی جایگزین آن بشود، آماده نشده و تیم‌های تهرانی تا اطلاع ثانوی باید در قزوین و اراک بازی کنند! آقای رشیدپور! حرفی، پاسخی، دفاعی؟ اظهار‌نظری؟ کری‌خوانی تازه‌ای؟ چیزی ندارید؟ 

 

پس بگویید چرا در ترکیه اردو می‌زنید!

سال‌هاست که تیم‌های باشگاهی ما قبل از شروع فصل جدید برای آمادگی هر چه بیشتر راهی اردوهای برون‌مرزی می‌شوند و تقریبا همه آنها ترکیه را برای این منظور انتخاب می‌کنند. نمی‌دانیم هزینه کردن دلاری در این کشور، آیا مدیران و مربیان را به آنچه ‌ آنها می‌خواهند می‌رساند یا نه اما در این چند وقت، اتفاقات عجیبی برای برخی از تیم‌های ایرانی که در ترکیه اردو زده‌اند، رخ داده است.

 

مثلا اولین بازی تدارکاتی تراکتور در ترکیه مقابل آدانا اسپور لغو شد و گفته می‌شد تشابه رنگ لباس دو تیم باعث لغو بازی شده اما بعدا اعلام شد که کیفیت زمین بد بوده و اسکوچیچ برای جلوگیری از مصدومیت شاگردانش بازی را لغو کرده است! هرچند تیم حریف هم بیانیه داد و مدعی شد عدم رعایت قوانین باعث لغو بازی شده است. چند روز بعد بازی دوستانه سپاهان  با آنتالیا اسپور که تا دقیقه 27 سه بر صفر به سود سپاهان بود، نیمه‌تمام رها شد؛ ظاهرا به دلیل خشونت بالای بازی و احتمال مصدومیت بازیکنان دو تیم!

 

در نهایت اما عجیب‌ترین اتفاق برای پرسپولیس رخ داد. رسانه رسمی باشگاه اعلام کرد این تیم در آخرین بازی خود در ترکیه مقابل تیم «بیکوز اسپور» 5 بر 2 به پیروزی رسیده اما ساعاتی بعد پیج رسمی این باشگاه در اینستاگرام اعلام کرد در تاریخ و ساعت اعلام شده با هیچ تیمی بازی نداشته است!

 

در نهایت از روی پیراهن حریف مشخص شد که تیمی که پرسپولیس با آن بازی کرده «آکادمی جی‌کی» بوده که کار آن میدان دادن به بازیکنان پناهنده و استعدادهای آفریقایی است. ولی عجب زرنگی است کسی که این بازی دوستانه را به پرسپولیسی‌ها قالب کرده است!

 

کدخبر: ۵۶۴۱۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر