کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۹۸۹
تاریخ خبر:

نکته بازی| مردم می‌دانند، اتفاقا این شمایید که نمی‌دانید!

نکته بازی| مردم می‌دانند، اتفاقا این شمایید که نمی‌دانید!

جنجال مصاحبه‌‌ ‌هاشم بیک‌زاده درباره رامین رضائیان و حرف‌های عجیب رئیس فدراسیون قایقرانی

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

مردم می‌دانند، اتفاقا این شمایید که نمی‌دانید!

دو روز پیش مصاحبه‌ای از هاشم بیک‌زاده منتشر شد که او ضمن صحبت درباره شرایط استقلال در بازار نقل و انتقالات، انتقاداتی هم کرد که مشخص بود مخاطبش رامین رضائیان است! او در این مصاحبه که ویدئوی آن هم موجود است، با بالا بردن دست راستش و به کار بردن کلمه سوگند، مدعی شد که این چیزها چرت و پرت است!

 

وقتی مصاحبه‌کننده نام رامین رضائیان را برد، بیک‌زاده گفت ‌ اسم نمی‌برد اما مردم می‌دانند من با چه کسی هستم! صحبت‌های او در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و هواداران استقلال را هم ناراحت کرد و بیک‌زاده وقتی متوجه شد که حرف‌های او بازخورد خوبی نداشته، در اینستاگرام خود مدعی شد که منظور او رامین رضائیان نبود بلکه هواداران تیم رقیب بودند!

 

از این اتفاق چند نتیجه می‌گیریم! اول اینکه مردم آنقدرها هم که جناب بیک‌زاده فکر می‌کنند ساده نیستند. البته که پی بردن به منظور او، نیاز چندانی به هوش نداشت و حرکات دست و کدهایی که او داد، نشان داد که منظورش کسی جز رضائیان نبود. دومین نتیجه‌ای که می‌شود از این اتفاق گرفت، این است که بیک‌زاده هنوز هم متنبه نشده و فکر می‌کند می‌تواند هواداران را فریب بدهد و به همین دلیل سعی دارد توجیه کند و برای توجیه، چیزی بگوید که حتی خودش هم نمی‌تواند آن را باور کند.

 

نتیجه بعدی این است که دوستان باید یاد بگیرند هر حرفی را نزنند و قبل از مصاحبه و زدن هر حرفی کمی فکر کنند تا بعد مجبور نشوند با توجیهات خنده‌دار خودشان را تبرئه کنند. این را می‎دانیم که مردم همه چیز را می‌دانند‌ اما درباره شما مطمئن نیستیم!

 

بفرمایید امیرخان؛ یک مهمان تازه!

چند روز پیش در واکنش به حرف‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود اگر من نباشم، نمی‌دانم بعضی‌ها چه می‌خواهند بنویسند و بگویند، فهرستی از نفراتی که می‌توانند جای خالی امیرخان را پر کنند ارائه کردیم. در آن فهرست البته نام خیلی‌ها از قلم افتاده بود اما حالا این فهرست به روز شده و باید نام یک پدیده را به آن اضافه کرد و او کسی نیست جز علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی که به همراه کاروان المپیک ایران به پاریس رفته است.

 

استاد در همین دو سه روز اخیر، چند مصاحبه کرده و حرف‌هایی زده که امثال محمد نوری و سپهر حیدری و ... باید بروند جلو بوق بزنند! مثلا در اولین مصاحبه‌اش بعد از انتقاد ورزشکاران از غذاهای دهکده المپیک گفته بود: «غذای بد دهکده برای ما خوب شد. چون ورزشکاران ما می‌خواستند وزن کم کنند و این وضعیت برای‌مان خوب شد!» سلطان مصاحبه‌های نامنظم، بعد از ناکامی تیم قایقرانی بانوان در صعود به نیمه‌نهایی، در اظهارنظری عنایتی‌طور! گفت: «بچه‌ها در ١٠٠٠ متر دوم عملکرد خوبی داشتند‌ اما در رفتن پاروی قایقرانان چینی که مدعی اصلی قهرمانی بودند، باعث شد بچه‌ها اصطلاحاً زود لاکتیکی شوند و همین موضوع باعث شد تمرکزشان به‌هم بخورد.»

 

در نهایت هم بعد از شانزدهم شدن تیم در میان 16 تیم گفت: «می‌توانم بگویم بچه‌ها از آن چیزی که در اختیار بچه‌ها قرار دادیم، فراتر ظاهر شدند.» و سوالی که پیش می‌آید این است که اگر قرار بود بچه‌ها نه فراتر از انتظار، بلکه در حد انتظار ظاهر شوند، آیا باید در جمع 16 تیم هفدهم می‌شدیم؟ خلاصه اینکه خواهش می‌کنیم دوستان جا را برای مهمان تازه‌وارد ستون نکته بازی باز کنند!

 

 

کدخبر: ۵۶۳۹۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر