کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۲۹۵
تاریخ خبر:

نکته بازی| شما تمامِ این فوتبال نیستید ژنرال!

نکته بازی| شما تمامِ این فوتبال نیستید ژنرال!

این فوتبال سپهر حیدری دارد، خداداد عزیزی دارد، محمد مایلی‌کهن دارد، مهدی تاج دارد...

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

شما تمامِ این فوتبال نیستید ژنرال!

در ستون «نکته ‌بازی» شماره دیروز، به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که قرار بود درباره ماجرای پیوستن بیرانوند به تراکتور باشد ولی هیچ ربطی به این ماجرا نداشت، پرداختیم‌ اما به دلیل کمبود فضا، نتوانستیم درباره یک جمله بامزه او چیزی بنویسیم. ایشان گفته بودند: «اگر امیر قلعه‌نویی در این 10 سال نبود، نمی‌دانم بعضی‌ها چه چیزی می‌خواستند بگویند.»

 

البته این عادت امیرخان است که درباره خودش اغراق می‌کند. او قبل از این هم هر انتقادی از تیم‌هایش را‌ تلاشی برای زدن شخص خودش می‌دانست و حتی گفته بود به خاطر زدن او، تیم ملی را قربانی نکنیم. حالا هم که تلویحا مدعی شده شخص امیر قلعه‌نویی تمام فوتبال ایران است و اگر نباشد، بعضی‌ها چیزی نداشتند که بنویسند. اما باید به عرض ایشان برسانیم که قلعه‌نویی یکی از هزاران هزار سوژه موجود در این فوتبال است و اگر ایشان همین حالا کنار بکشند و گوشه عزلت بگزینند، آب از آب تکان نمی‌خورد.

 

این فوتبال سپهر حیدری دارد، محمد نوری دارد، محمد مایلی‌کهن دارد، مهدی تاج، فدراسیون فوتبال و قوانین خلق‌الساعه‌اش، علی فتح‌الله‌زاده، رضا درویش، جواد خیابانی، خداداد عزیزی، تکنولوژی VAR، علیرضا بیرانوند، محمدرضا زنوزی، مهدی هاشمی‌نسب، شجاع خلیل‌زاده، هوشنگ نصیرزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدحسین حسینی، خداداد افشاریان، سردار آزمون، فرشید سمیعی، افشین پیروانی، جواد نکونام، ضیا عربشاهی، برادران فنونی‌زاده، حمید درخشان، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی و ... را دارد. امتحانش هم مجانی است. می‌خواهید برای مدتی کنار بکشید و ببینید که در غیاب شما، آب از آب تکان نمی‌خورد و رسانه‌ها سوژه برای نوشتن کم نمی‌آورند.

 

بفرمایید حل کنید آقای سمیعی!

همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، ماجرای جذب دو بازیکن بوسنیایی از سوی باشگاه استقلال دارد بیخ پیدا می‌کند. البته ظاهرا هافبک بوسنیایی مشکلی ندارد و شاید هم استقلالی‌ها چاره‌ای جز حفظ او ندارند اما درباره گلر بوسنیایی، استقلال درگیر مشکل بزرگی شده است. این دو بازیکن بدون اینکه با جواد نکونام هماهنگ شود، توسط مدیرعامل فعلی و مدیران هلدینگ خلیج فارس جذب شدند و با آنها قرارداد امضا شد.

 

فرشید سمیعی به صراحت به این ماجرا اعتراف کرد و مدعی شد که مذاکره و امضای قرارداد با این دو بازیکن در زمانی انجام شد که نکونام در باشگاه نبود. او حتی ادعا کرد که اگر نکونام این دو بازیکن را نخواهد آنها به تیم دیگری قرض داده خواهند شد اما حالا خبر رسیده که نه گلر بوسنیایی راضی به انتقال قرضی به تیم دیگری است و نه اصلا تیمی خواهان به خدمت گرفتن او شده است!

 

مدیرعامل استقلال برای حل این مشکل دست به دامن فدراسیون هم شد و درخواست کرده این دو بازیکن خارجی جزو سهمیه بازیکنان خارجی آبی‌پوشان محسوب نشوند تا این تیم بتواند دو بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرد اما فدراسیون با این درخواست مخالفت کرده است.

 

داستان وقتی جالب می‌شود که نکونام بخواهد یکی دو بازیکن خارجی دیگر را جذب کند و آن وقت است که باید منتظر یک جنجال بزرگ در استقلال باشیم. منتظر می‌مانیم تا جناب سمیعی که مدعی شده بود سبک مدیریتی‌اش جوری است که فقط با هماهنگی با سرمربی بازیکن جذب می‌کند، چه راه‌حلی برای این مشکل پیدا می‌کند.

 

کدخبر: ۵۶۳۲۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر