کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۴۸۶
تاریخ خبر:

جنگ‌های شخصی| انتقام پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌های سابق از تیم‌های فصل قبل‌شان

جنگ‌های شخصی| انتقام پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌های سابق از تیم‌های فصل قبل‌شان

لیگ بیست و سوم تقابل‌های مهم و حساس زیادی دارد که بعضی از آنها بیشتر جنبه ‌انتقامی خواهند داشت

هفت صبح| فصل جدید لیگ‌برتر از 25 مرداد آغاز می‌شود. خیلی زود و در هفته دوم، ستاره‌های سابق پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی باید مقابل تیم سابق‌شان قرار بگیرند. هفته بعدی، نوبت به یحیی گل‌محمدی می‌رسد که به ورزشگاه آزادی برود و فولاد را جلوی پرسپولیس هدایت کند. هفته پنجم، زمان بازگشت مازیار زارع به انزلی است.

 

مازیار زارع، کاپیتان سابق ملوان که آخرین صعود این تیم به لیگ‌برتر هم با هدایت او اتفاق افتاده بود، در این هفته باید به شهر محبوبش برگردد. دیدارهای حیثیتی استقلال و نکونام از هفته پنجم آغاز و حداقل تا هفته هفتم ادامه پیدا می‌کند. جایی که نکونام مقابل مهدی رحمتی (که به‌زودی خبر سرمربیگری‌اش در تیم هوادار رسماً اعلام خواهد شد) قرار می‌گیرد، به قائمشهری سفر می‌کند که فصل پیش جام را در آنجا از دست داد و آماده د‌ربی هم می‌شود.

 

تراکتور - پرسپولیس؛ دیدار زودهنگام با بیرانوند و ترابی

در هفته دوم، تراکتور میزبان پرسپولیس است و این یعنی، خیلی زود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی باید با پرسپولیس دیدار کنند. پرستاره شدن تراکتور باعث شده که این دیدار تقابل مدعیان قهرمانی هم باشد. البته پرسپولیسی‌های سابق تراکتور فقط این 3 نفر نیستند و شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و محمد نادری هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. اما بی‌شک مهم‌ترین چهره‌های این بازی 3 نفری هستند که به تازگی به تراکتور پیوسته‌اند به اضافه شجاع خلیل‌زاده که گفته می‌شود نقش مهمی در این انتقال‌های جنجالی داشته است و رضا درویش هم در مصاحبه‌ای با اشاره به بوسیدن لوگو این شایعات را تایید کرد.

 

پرسپولیس - فولاد؛ یحیی به آزادی برمی‌گردد

پرسپولیس در هفته سوم، میزبان یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخش است. روزی که یحیی گل‌محمدی با لباس فولاد باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. احتمالا این تنها مسابقه این فصل پرسپولیس است که سرمربی تیم رقیب در آن تشویق می‌شود.

 

در ترکیب فولاد هم چند بازیکن سابق پرسپولیس حضور دارند. گذشته از نفراتی مثل وحید حیدریه، احسان پهلوان و ساسان انصاری که در سال‌های گذشته پیراهن پرسپولیس را پوشیده‌اند، علی نعمتی هم هست که همین چند روز پیش این تیم را ترک کرد و راهی فولاد شد تا در یک تیم دیگر، زیر نظر یحیی گل‌محمدی بازی کند.

 

نساجی - استقلال؛ انتقام از شهر محبوب

نکونام به واسطه آوردن نساجی به لیگ برتر، محبوبیت بالایی در قائمشهر دارد، اما نساجی در آخرین تقابل دو تیم، یک مساوی از استقلال گرفت تا نکونام قهرمانی را از دست بدهد. حالا استقلال در هفته پنجم این فصل باید به قائمشهر سفر کند. در تیم قائمشهری چند بازیکن هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند. علیرضا رضایی دروازه‌بان این تیم است که قبلا در جمع آبی‌ها حضور داشته و بابک مرادی هم به تازگی راهی نساجی شده و باید یک بار دیگر مقایل تیم محبوبش قرار بگیرد.

 

استقلال - پرسپولیس؛ اولین مواجهه رضاییان با قرمزها

د‌ربی همیشه جذاب است؛ خصوصا که حالا آبی‌ها با خرید رامین رضاییان، جنجال بزرگی به پا کردند. در هفته ششم، رامین رضاییان با لباس استقلال باید مقابل پرسپولیس بازی کند.

 

هوادار - استقلال؛ تقابل نکونام و رحمتی

استقلال در هفته هفتم با هواداری بازی می‌کند که این فصل قرار است مهدی رحمتی را روی نیمکت خود داشته باشد. تقابل رحمتی و نکونام، یادآور روزهایی است که رحمتی از تیم ملی خط خورده بود و موضع تندی علیه کاپیتان آن روزها داشت. همچنین حضور نفراتی مثل داریوش شجاعیان و امین قاسمی‌نژاد در ترکیب هوادار، جذابیت این بازی را بیشتر خواهد کرد.

 

استقلال - تراکتور؛ طعنه سنگین نکو به سرمربی وقت تیم ملی!

2 سال قبل، زمانی که شایعه حضور جواد نکونام در کادرفنی اسکوچیچ مطرح شده بود، نکو با طعنه گفته بود ‌‌دراگان می‌تواند کمک او شود، نه بالعکس. شاید این دیدار استاد و شاگرد را مشخص کند. چند بازیکن پرسپولیسی و استقلالی هم در ترکیب تراکتور هستند که این بازی را تبدیل به یک جنگ تمام‌عیار خواهد کرد.

 

سپاهان - پرسپولیس؛ فقط تماشاگران زن

دیدار این فصل پرسپولیس و سپاهان علاوه بر تمامی حساسیت‌های درون زمین، یک اتفاق ویژه روی سکوها را هم خواهد دید؛ دیداری‌که با حکم کمیته انضباطی فقط با حضور زنان برگزار خواهد شد. اتفاقات رخ داده در فصل نقل و انتقالات و چند هایجک سپاهان از پرسپولیس به حساسیت این بازی اضافه کرده است.

 

مس رفسنجان - ذوب‌آهن؛ کی بود، کی بود، من نبودم!

در روزها و ماه‌های اخیر، موضوع فساد در باشگاه مس رفسنجان، فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرا به فصلی مربوط است که محمد ربیعی روی نیمکت این تیم حضور داشته تا حواشی زیادی را برای این سرمربی هم به وجود بیاورد. حالا در هفته چهاردهم باید ربیعی به دیدار مس برود.

 

استقلال - سپاهان؛ پایانی شیرین یا شیرینی بی‌پایان؟

فصل با دیدار استقلال و سپاهان به پایان می‌رسد. علاوه بر حضور پرتعداد بازیکنان مشترک در ترکیب دو تیم، محتمل است در پایان این دیدار، یک تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این بازی رامین رضاییان و صالح حردانی مقابل تیم‌های فصل پیش خود قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه حضور نفراتی مثل محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، کاوه رضایی و ... کافی است تا این بازی تبدیل به یک سوژه حساس و جذاب در هفته‌های پانزدهم و سی‌ام شود.

 

کدخبر: ۵۶۳۴۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر