کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۳۴۶
تاریخ خبر:

این همه بلاتکلیف؟ | این ۹ بازیکن ‌بدون تیم در فصل نقل‌وانتقالات

این همه بلاتکلیف؟ | این 9 بازیکن ‌بدون تیم در فصل نقل‌وانتقالات

چندین بازیکن شناخته‌شده هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته‌اند ‌

هفت صبح| هنوز زمان قابل‌توجهی تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران باقی مانده است اما شروع تمرینات تیم‌ها‌، اوضاع را برای بازیکنان بدون تیم سخت و نگران‌کننده می‌کند. در این گزارش به سراغ تعدادی از بازیکنان شناخته‌شده‌‌ بدون تیم رفته‌ایم و آخرین وضعیت‌شان را بررسی کرده‌ایم.

 

‌سیامک نعمتی

فصل ناامیدکننده‌ای را در تراکتور سپری کرد و به همین دلیل از این تیم جدا شد. پس از ترک تبریز، شایعه توافق نعمتی با گل‌گهر مطرح شد اما این بازیکن چنین خبری را تکذیب کرد. در ادامه شایعه حضور سیامک در استقلال شنیده شد ولی مجددا او اعلام کرد قصدی بر یاغی شدن ندارد. باید دید این بازیکن چندپسته فصل بعد را در کدام تیم سپری خواهد کرد. سیامک بدون شک جزو مهره‌های جذابِ بدون تیم، در برهه کنونی فصل نقل‌وانتقالات به حساب می‌آید. 

 

امیرارسلان مطهری

دیگر مهره نام‌آشنای بدون تیم فوتبال ایران امیرارسلان مطهری است. بازیکنی که مورد علاقه جواد نکونام نبود و از استقلال رفت تا در تبریز به فوتبالش ادامه دهد. دومین مقطع حضور ارسلان در تراکتور کابوس‌وار بود و منجر به اتفاقات خوبی نشد و خیلی زود طرفین مسیر یکدیگر را از هم جدا کردند. خیلی‌ها منتظرند تا ببینند ارسلان برای فصل جدید راهی کدام تیم می‌شود. فعلا که خبری از این بازیکن نیست.

 

احمد گوهری

فصل پیش در آلومینیوم خوش درخشید و نمایش تحسین‌برانگیزی از خود نشان داد. حالا اما آینده احمد گوهری مبهم است. او چون تحت قرارداد پرسپولیس بود، به این باشگاه برگشت اما تمایلی به ماندن ندارد و می‌خواهد هرطور شده رضایتنامه‌اش را بگیرد. گوهری به خوبی می‌داند در جمع سرخ‌پوشان تهرانی گزینه اول نیست و از طرفی خودش علاقه‌مند به حضور فیکس در درون دروازه است. باید دید احمد فصل جدید را در کدام تیم سپری خواهد کرد.

 

محمدرضا خالدآبادی

دیگر دروازه‌بان شناخته‌شده‌ای که آینده نامشخصی دارد، محمدرضا خالدآبادی است. گلر جوانی که فصل پیش با امید زیادی به استقلال آمد اما فقط یک بار در میدانی رسمی درون دروازه آبی‌ها ایستاد‌‌ و کلین‌شیت هم کرد. خالدآبادی اکنون به دنبال جدایی است و باشگاه آلومینیوم در پی جذب اوست و باید دید تکلیف آنها سرانجام به کجا ختم می‌شود.

 

 آرمان رمضانی

آرمان رمضانی پس از حدود سه سال، در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد. این مهاجم باتجربه و بلندقامت در ابتدا مورد توجه گل‌گهر بود اما علی قربانی به جایش خریداری شد. حالا هم چند تیم لیگ‌برتری خواهان به خدمت گرفتن رمضانی هستند و باید دید او باز هم در لحظات پایانی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند یا نهایتا به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

 

مرتضی تبریزی

فصل قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد و حالا به مرز آمادگی رسیده است. مرتضی تبریزی پس از ترک گل‌گهر به آلومینیوم رفت اما با بدشانسی بزرگی روبرو شد. مجتبی حسینی هنوز درباره ادامه همکاری با تبریزی نظری نداده و همین مسئله آینده مهاجم اسبق استقلال را مبهم کرده است.

   

پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و ذوب‌آهن چهار تیمی بودند که شایان مصلح تا به امروز در لیگ‌برتر برای‌شان بازی کرده است. او حالا باید از مقصد جدیدش رونمایی کند. مدافع چپ ۳۱ ساله‌ای که سابقه قابل‌توجهی در تیم‌های بالانشین فوتبال ایران دارد و حالا شاید مجبور باشد در تیمی کوچک‌تر به کارش ادامه دهد.

 

فرشید باقری

با وجود اینکه قرارداد دارد اما در تمرینات مس رفسنجان حاضر نشده است. این ماجرای یک‌خطی فرشید باقری و نماینده رفسنجان است. باقری در پنجره زمستانی لیگ قبل مورد توجه استقلال بود اما شرایط برای بازگشتش به این تیم فراهم نشد. مشخص نیست باقری دقیقا از چه تیمی پیشنهاد دارد اما عدم حضورش در تمرینات تیم محرم نویدکیا، پیام مشخصی دارد و آن هم عدم علاقه این بازیکن باتجربه به ادامه همکاری با نارنجی‌پوشان دارد.

 

علیرضا حقیقی

گلر ۳۶ ساله هوادار فصل پیش را با مصدومیت به اتمام رساند. هنوز علیرضا راجع به آینده‌اش تصمیم نگرفته است. شنیده می‌شود او علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد و منتظر است تا تکلیف این تیم در درون دروازه مشخص شود. فعلا سرخ‌پوشان روی او نظری ندارند و محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی تنها گزینه‌های داخلی‌شان به حساب می‌آیند. 

 

سامان نریمان‌جهان

یکی از معدود بازیکنان خوب پیکان در لیگ بیست‌وسوم بود اما نتوانست مانع از سقوط این تیم شود. حالا سامان به دنبال تجربه چالشی دیگر است و طبق اخبار منتشر شده فاصله‌ای تا توافق با گل‌گهر سیرجان ندارد. نریمان‌جهان علی‌رغم بالا رفتن سنش همچنان بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. باید دید او ‌‌در لیگ بیست‌وچهارم در لباس چه تیمی به میدان می‌رود.

 

کدخبر: ۵۶۳۳۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر