کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۲۲۴
تاریخ خبر:

نکته بازی| بیرانوند و مهدوی‌کیا و کمبودها؛ چقدر با‌ربط!

نکته بازی| بیرانوند و مهدوی‌کیا و کمبودها؛ چقدر با‌ربط!

درباره دخالت قلعه‌نویی در ماجرای پیوستن بیرانوند به تراکتور

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

بیرانوند و مهدوی‌کیا و کمبودها؛ چقدر با‌ربط!

در یکی دو روز اخیر مصاحبه‌ای از امیر قلعه‌نویی منتشر شده است. خبرنگار که ظاهرا رابطه خوبی با او دارد، ابتدا در یک مونولوگ حدودا دو دقیقه‌ای از انتشار یک شایعه درباره دخالت قلعه‌نویی در ماجرای پیوستن بیرانوند به تراکتور حرف می‌زند و البته به طراحان این شایعه هم حمله می‌کند.

 

در ادامه امیر قلعه‌نویی روی خط می‌آید تا درباره این شایعه حرف بزند اما سرمربی تیم ملی تا چند دقیقه درباره ماه محرم و ایام عزاداری و اهداف قیام عاشورا و درس‌هایی که باید از این واقعه گرفت صحبت می‌کند و بعد از دسته‌بندی مردم در روز عاشورا به سه دسته!

 

در یک جمله فلسفی می‌گوید: «افراد به اندازه کمبودهای‌شان دیگران را آزار می‌دهند.» و در ادامه می‌گوید: «ما به این حرف‌ها در این 10 سال عادت کرده‌ایم. اصلا من در شأن و شخصیت خودم نمی‎‌بینم که وارد این مسائل بشوم. ممنونم از امثال آقای مهدوی‌کیا که حرف خوبی زد و گفت افتخار می‌کنم که تیم ملی در سید یک قرار گرفت. شما ببینید از این آدم‌ها در فوتبال ما زیاد است. همه‌جوره آدم هست.

 

نمی‌دانم اگر قلعه‌نویی در این فوتبال نبود، راجع به چه چیزی صحبت می‌کردند!» البته ما با وجود اختلافات و انتقاداتی که با سرمربی تیم ملی داریم، معتقدیم این شایعه اصلا صحت ندارد اما این بود پاسخ امیر قلعه‌نویی به ماجرای انتقال بیرانوند به تراکتور! حالا حرف زدن درباره عاشورا به هر حال مناسبتی داشت اما نفهمیدیم مهدی مهدوی‌کیا که با خراب کردن پنالتی باعث حذف تیم ملی با قلعه‌نویی در جام ملت‌ها شده، کجای این سوال و داستان بود!

 

انصافا کار آزادی را این بار تمام کنید

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت: «روز گذشته در بازدید از ورزشگاه آزادی جا خوردم. همه قسمت‌ها را دیدم و حتی از وسط سکوها نیز رد شدم. این ورزشگاه قدیمی است و باید برای بازسازی آن هزینه شود.» حالا بگذریم که قرار است روز پنجشنبه 4 مرداد در همین ورزشگاه قدیمی که باید برای بازسازی آن هزینه شود، ‌ همایش حجاب و عفاف برگزار شود!

 

اما سوال ما این است که آیا واقعا آقای تاج از دیدن ورزشگاه آزادی جا خورده؟ یعنی اینقدر از شرایط بی‌خبر بوده؟ یعنی از هر جای ورزشگاه که بازدید کرده با خودش گفته: «عه! اینجا که یک ماه پیش اینطور نبود. چرا اینطور شده؟» استاد در ادامه هم خیلی با اعتماد به نفس و افتخار گفته: «صحبت‌های آقای دهقانی (مسئول دپارتمان مسابقات بین‌المللی) درباره قوانین جدید باعث نگرانی‌مان شده است.

 

حالا ممکن است این استادیوم به چند بازی اول نرسد اما در نهایت دارد کاری اصولی انجام می‌شود.» و خب دوستان از او نپرسیده‌اند این کار اصولی چرا اینقدر دیر شروع شده؟ حتما باید ای‌اف‌سی ما را تهدید به جریمه و 3 بر صفر کردن بازی کند تا شما به خودتان تکانی بدهید؟

 

لابد اگر فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود، لیگ را در همین ورزشگاه آزادی با همین ظرفیت نصفه و نیمه و خالی گذاشتن طبقه دوم شروع می‌کردید و به پایان می‌رساندید و هیچ کاری هم انجام نمی‌شد. باشد استاد! ما که زورمان به انتقاد و جواب گرفتن نمی‌رسد اما امیدواریم این آخرین باری باشد که ورزشگاه آزادی برای تعمیر و بازسازی تعطیل می‌شود.

 

کدخبر: ۵۶۳۲۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر