کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۶۳۶
تاریخ خبر:

دو دقیقه اضطراب

دو دقیقه اضطراب

حریف قزوینی‌،‌ شاگردان نکونام را نصف‌ جان‌ کرد

هفت صبح| از قرار فوتبال ایران پرهیجان‌ترین دوران خود را سپری خواهد کرد. فاصله میلیمتری هردو تیم و مسئله تفاضل گل موجب شده تا هردو تیم در بهترین فرم خود این روزها ظاهر شوند. هردو تیم بدون ملاحظات به دروازه حریفان می‌تازند تا از کورس عقب نیافتند.

 

پنجشنبه در آبادان پرسپولیس مقابل شاگردان فراز کمالوند از همان ابتدا شیوه هجومی در پیش گرفت و در نهایت با سه گل، حریف نگونبخت را مغلوب کرد تا برای اولین بار در لیگ امسال تفاضل گل خود را از رقیب آبی بیشتر کند. یک ضربه سر از اسماعیلی‌فر و یک گل زیرکانه از آل‌کثیر روی پاس زیبای ترابی و یک پنالتی بی‌جهت و مشکوک و ضربه کنعانی‌زادگان سرخ‌ها را به یک پیروزی راحت رساند. روز پنجشنبه رفیعی گلر جوان سرخ‌ها چهارمین کلین شیت پیاپی خود را برجای گذاشت تا هیچ کسی برای بیرانوند دلتنگ نباشد.  دیروز استقلال در تهران و با حمایت تماشاگران خودی،‌ در یک بازی برتر سه بر صفر از شمس آذر جلو افتاد و ثمره هشتاد دقیقه بازی برتر خود را دریافت کرد. اما خب فوتبال 90 دقیقه است و دقیقی با تعویض‌های پیاپی در دو دقیقه دو گل بسیار زیبا و فنی راهی دروازه استقلال کرد تا اثر یک اضطراب موحش را بر چهره نکونام روی سکوی تماشاگران و هاشمی‌نسب در کنار زمین مشاهده شود.

 

 

 

قهرمان‌های دیروز استقلال مهرداد محمدی و ابوالفضل جلالی بودند. جلالی با دو سانتر زیبا، ‌پایه‌گذار دو گل تیم خود بود و نشان داد که او هم همتای رامین رضاییان می‌تواند سمت چپ تیم ملی را به یک نیروی تهدید کننده برای هر تیمی بدل کند. جلالی در بازی دیروز هشتمین و نهمین پاس گل خود را صادر کرد تا ارزش‌های خود را بیشتر از همیشه نشان دهد. مهرداد محمدی هم با دو گلی که به ثمر رساند خود را شش گله کرد و فعلا بهترین گلزن آبی‌ها در جدول گلزنان است. استقلال هر طور بود این بازی بسیار پرهیجان را سه بر دو برد تا حضور خود را در صدر جدول تثبیت کند اما فعلا قافیه تفاضل گل را به پرسپولیس باخته است. هفته دیگر استقلال در تبریز مهمان تراکتور بدون مربی است و پرسپولیس در تهران میزبان سپاهان پرستاره که برای احیای اعتبار خود می‌جنگد. تراکتور این هفته به نساجی باخت و سپاهان با هر مشقتی که بود ذوب‌آهن را شکست داد. رقابت پرسپولیس و استقلال هیجان و زیبایی را به فوتبال ما هدیه داده است. روی کاغذ استقلال بازی‌های آسانتری دارد اما پرسپولیس هم در بهترین فرم این سال‌های خود است. هفته دیگر نقطه عطف مسابقات امسال است و شاید سرنوشت لیگ مشخص شود.

 

کدخبر: ۵۵۶۶۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر