کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۹۱۹
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| همه معترض هستند؛ ‌‌‌حق هم دارند!

نکته‌بازی| همه معترض هستند؛ ‌‌‌حق هم دارند!

اعتراضات به داوری بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال و مصاحبه‌های عجیب کادر فنی پیکان.

روزنامه هفت صبح| اشتباهات تاثیرگذار داوری در بازی‌های لیگ‌برتر ادامه دارد و عجیب اینکه در بعضی از بازی‌ها، هر دو تیم از داوران گلایه دارند و عجیب‌تر اینکه در بیشتر مواقع هم حق با آنهاست. در بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال در حالی که فقط یک نیمه از بازی گذشته بود، باشگاه گل‌گهر بیانیه‌ای صادر ‌ و به پنالتی اعلام شده به سود استقلال اعتراض می‌کند و آن را هدیه‌ای از سوی داور و کمک‌داور به این تیم می‌داند.

 

قطعا پنالتی استقلال پرحرف و حدیث بود و بسیاری از کارشناسان داوری اشتباه داور را در اعلام آن تایید کرده‌اند اما ماجرا اینجاست که در همین بازی، گل‌گهر با گلی که بدون شک آفساید بود از استقلال پیش افتاده بود! تازه استقلالی‌ها فقط به این گل اعتراض ندارند و مدعی هستند که داور یک پنالتی مسلم این تیم را هم نادیده گرفته است!

 

در بازی پرسپولیس و شمس‌آذر هم هر دو تیم مدعی شده‌اند که از داوری متضرر شده‌اند. تیم قزوینی معتقد است کرنری که منجر به گل اول پرسپولیس ‌‌شد، اصلا کرنر نبود و قبل از آن باید آفساید مهدی ترابی اعلام می‌شد. ضمن اینکه روی گل دوم هم قبل از ضربه پنالتی گولسیانی، نبیل باهویی وارد محوطه جریمه شد و ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد.

 

عین همین اتفاق در صحنه پنالتی شمس‌آذر رخ داد و بازیکنی که روی ریباند دروازه بیرانوند را باز کرد، زودتر از زننده ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده بود. اینها اتفاقا نیاز به VAR هم ندارند و خیلی راحت توسط داوران قابل تشخیص هستند اما ...

 

جای رسول را خوب پر کردی آقای عنایتی! 
فکر می‌کردیم بعد از پایان همکاری رسول خطیبی با پیکان، دیگر شاهد مصاحبه‌های عجیب و فضایی از سوی کادر فنی این تیم نخواهیم بود. خطیبی تا زمانی که روی نیمکت پیکان می‌نشست، بعد از هر بازی مدعی می‌شد که تیمش موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته و بازی‌های این تیم فوق‌العاده جذاب بوده و ...

 

اما در نهایت هیچ کدام از این ادعاها کمکی به او نکرد و بعد از 10 هفته و فقط یک پیروزی، از هدایت پیکان کنار گذاشته شد. اما انگار جانشین او هم دقیقا مثل خود اوست! رضا عنایتی که هفته پیش مدعی شده بود اخراج بازیکن تراکتور باعث شده بود شیرازه تیم پیکان از هم بپاشد! بعد از تساوی بدون گل پیکان مقابل فولاد گفته:

 

«بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند و فکر می‌کنم اگر قرار بود عدالت فوتبال اجرا شود، این بازی حداقل باید با چهار گل به نفع پیکان تمام می‌شد.» البته چیزی که ما از این بازی دیدیم، با ادعای جناب عنایتی فرق داشت اما خب ایشان حداقل منصف‌تر از مدیرعامل باشگاه هستند و به همان 4 گل رضایت داده‌اند چرا‌که احمد مددی مدیرعامل پیکان بعد از بازی این تیم مقابل فولاد گفته:

 

«اگر امروز توپ‌ها به تیرک نمی‌خورد، ۶ بر صفر از فولاد پیش بودیم. در بازی مقابل تراکتور هم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی متاسفانه از روی غافلگیری گل خوردیم.» اصلا انگار در این باشگاه رویه همین است که در‌باره بازی‌های تیم‌شان اینقدر اغراق‌آمیز حرف بزنند ولی خب باید به جناب عنایتی هشدار بدهیم که خطیبی هم همین مسیر را رفت و نتیجه نگرفت. لااقل شما واقع‌بین‌تر باش استاد!

 

کدخبر: ۵۵۱۹۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر