کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۷۴۵
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| چرا چمن زمین‌تان هنوز آبی نشده آقای حیدری؟

نکته‌بازی| چرا چمن زمین‌تان هنوز آبی نشده آقای حیدری؟

چرا تیر دروازه‌های زمین تمرین و استادیوم بازی‌های خانگی این تیم هنوز سفید است؟‌

روزنامه هفت صبح| از روزی که خسرو حیدری سرمربی تیم خوشه‌طلایی شده، اتفاقات جالبی در این باشگاه رخ داده است. مثلا رنگ لوگوی این باشگاه که یک حلقه قرمز و یک خوشه طلایی در درون آن بود، عوض شده و کاملا به رنگ آبی در آمده است. پیراهن اول این تیم هم که قرمزرنگ بوده، آبی شده اما همه این تغییر و تحولات بنیادین نتیجه خاصی نداشته و تیم خوشه طلایی با هدایت خسرو حیدری در 4 بازی، 3 باخت و یک مساوی به دست آورده است!

 

در واقع نه‌تنها پیشرفتی حاصل نشده بلکه تیمی که قبل از خسروخان در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار داشت، حالا دقیقا در رده آخر جدول یعنی هجدهم ایستاده است. ما که فکر می‌کنیم جناب حیدری هنوز تغییرات لازم را ایجاد نکرده‌اند. البته منظورمان مسائل فنی نیست چون ایشان از همان اول هم که آمدند کاری با مسائل فنی نداشتند و تخصص‌شان در تغییر رنگ محیط بود و دقیقا در همین حیطه کم‌کاری کرده‌اند.

 

سوال ما از آقای حیدری این است که اصلا چه معنی دارد تیمی که مربی‌اش اوست، رنگ چمن زمینش سبز باشد؟‌ مگر ممکن است ایشان در همان جلسه اول پیشنهاد تغییر رنگ چمن از سبز به آبی را نداده باشند؟ چرا تیر دروازه‌های زمین تمرین و استادیوم بازی‌های خانگی این تیم هنوز سفید است؟‌ واقعا در شان این تیم نیست که توپ‌های تمرینی و بازی‌های رسمی‌اش هنوز سفید باشد و آبی نشده باشد! آقای حیدری! سریع ترتیب این تغییرات را بده تا زودتر تیمت نتیجه بگیرد و از قعر جدول به رده‌های میانی صعود کند. به مسائل فنی هم کاری نداشته باش. این چیزها ربطی به سرمربی ندارد.

 

چند بار گریه مردم را در آوردید آقای تاج؟

دیروز مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال برگزار شد و مهدی تاج رئیس فدراسیون به صحبت در مورد مباحث مختلف پرداخت که خب ما هم در این باره حرف داریم. او گفت: «تنها کشوری که ما برای رفت و آمد باشگاه‌ها مشکل داشتیم، عربستان بود که این مشکل حل شد.» همه می‌دانند که این مشکل در سطح کلان و سیاسی وجود داشت و آقای تاج و همکارانش در حل شدن این مشکل کوچک‌ترین نقشی نداشتند و فقط از حل شدن مشکل، استفاده کردند.

 

ایشان گفتند: «من فکر می‌کنم ما نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی در جام ملت‌های قطر داشتیم.» اما با همین نتایجی که آن را با مربی داخلی قابل قبول می‌دانید، کره‌جنوبی کلینزمن را اخراج کرد. شاید توقعات آنها زیاد است و ما به همین حذف شدن در نیمه‌نهایی قانعیم و آن را موفقیت می‌دانیم. ایشان در ادامه گفتند: «ما در فوتبال بزرگسالان دوم آسیا هستیم و به نظرم با توجه به اختلاف ۵ امتیازی که در رنکینگ داریم،‌ دوباره قهرمان آسیا می‌شویم.»

 

خب ما در سال‌های گذشته به مدتی طولانی رنک یک آسیا بودیم و دوم بودن الان، امتیاز و موفقیتی به حساب نمی‌آید. این را هم بدانید که اگر دوباره رنک یک آسیا شویم، معنی‌اش این نیست که قهرمان آسیا هستیم. برای قهرمانی در آسیا باید به فینال جام ملت‌ها برسیم و در فینال هم برنده شویم. در نهایت استاد گفتند: «ما چهار بار همه مردم را به خوبی خنداندیم و مردم را شاد کردیم.» ما که دقیقا نمی‌دانیم آن 4 بار دقیقا چه بوده اما می‌توانیم چند باری را که اشک مردم را در آورید برای‌تان لیست کنیم. چطور است؟

 

کدخبر: ۵۵۴۷۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر