کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۳۲
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| این هم تاوان خوش‌اشتهایی ۲۰ هزار دلاری

نکته‌بازی| این هم تاوان خوش‌اشتهایی 20 هزار دلاری

درباره پرداخت پاداش ‌به مربیان و بازیکنان تیم ملی و باز هم مهدی تاج.

روزنامه هفت صبح| سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده پرداخت پاداش فقط به مربیان و بازیکنان تیم ملی مجاز بوده و برای سایر عوامل تیم ممنوع است. دلیل این تصمیم هم قطعا ماجرای پاداش‌های نجومی و عجیب و غریبی است که دوستان در فدراسیون پس از بازی‌های جام‌جهانی برای خودشان منظور کرده بودند.

 

در آن مقطع مشخص شد که دوستان در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای خودشان پاداش 20‌هزار دلاری بابت پیروزی تیم ملی بر ولز در جام‌جهانی منظور و تصویب کرده بودند و خب ظاهرا همه چیز قانونی بود و دوستان به 20 هزار دلار خود رسیدند.

 

البته بعدها شایعه شد که بعضی از عوامل فدراسیون هم مثل بازیکنان حواله واردات خودروی لوکس را از دولت گرفته بودند که خب این یکی هنوز تایید نشده است. احتمالا دوستان در فدراسیون خیلی روی جام ملت‌ها هم حساب کرده بودند و منتظر بودند تا با اتفاقات مهمی مثل صعود از مرحله گروهی و صعود به مراحل بعدی، پاداش‌هایی برای خودشان مصوب کنند

 

اما حالا با این نامه سازمان بازرسی خبری از پاداش برای اعضای فدراسیون و همراهان تیم ملی و کادر مدیریتی نخواهد بود. کاملا مشخص بود که آن پاداش 20 هزار دلاری که حق خیلی از دوستان خوش‌اشتها نبود، بالاخره یک جایی کار دست‌شان می‌دهد و حالا درست سر بزنگاه، این اتفاق افتاده و دوستان از تصویب پاداش مشابه برای خودشان منع شده‌اند. فقط امیدواریم به خاطر این ممنوعیت، انگیزه دوستان کم نشود و برای تیم ملی در قطر سنگ تمام بگذارند! 

 

منتظر دیپلماسی بعدی شما هستیم استاد! 
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه دیدار با بورکینافاسو اعلام کرد دو سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) وارد ایران شده و آماده بهره‌برداری است. مهدی تاج عنوان کرده بود که این دستگاه‌های VAR به جای پول‌های‌ بلوکه شده در فیفا وارد کشور شده است. اما یکی از خبرگزاری‌های رسمی در خبری نوشت:


«یکی از این دو دستگاه سیمیلاتور (دستگاه شبیه‌ساز VAR) است و استفاده حقیقی برای مسابقات را ندارد و تنها یک دستگاه می‌تواند در ورزشگاه‌های محل مسابقه نصب شود. قرار است دستگاه شبیه‌ساز VAR در یکی از استادیوم‌های تهران جهت آموزش به داوران نصب شود و دستگاه اصلی در ورزشگاهی که مسئولان فدراسیون فوتبال صلاح می‌دانند نصب شود.»


حالا که فعلا واکنشی از سوی جناب تاج درباره این خبر دیده نشده اما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم ایشان درباره این ماجرا چه واکنشی خواهند داشت. جناب تاج قبلا منت VAR قرضی برای میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را بر‌سرمان گذاشته بودند. همین چند روز پیش هم مدعی شده بودند که آوردن تیم بورکینافاسو برای بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی به ایران کار آسانی نبود.


دو سه روز پیش هم از مدیریت فوق‌العاده‌شان برای حضور سردار آزمون در جام ملت‌ها گفتند و مدعی شدند که این مشکل با دیپلماسی و مذاکره با باشگاه آ‌اس رم حل شده است. احتمالا در آینده هم مدعی خواهند شد که قرار بود هر دو دستگاه وارداتی، شبیه‌ساز VAR باشند اما با مذاکره و دیپلماسی فدراسیون، فقط یکی از آنها شبیه‌ساز شد و دیگری در مسابقات استفاده خواهد شد.

 

 

کدخبر: ۵۵۲۵۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر