کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۹۶
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| مسی باید التماس کند که به ایران بیاید!

نکته‌بازی| مسی باید التماس کند که به ایران بیاید!

حرف‌های همیشگی و خاطرات تکراری فتح‌الله‌زاده و توجیه عجیب خسرو حیدری

روزنامه هفت صبح|  بعد از مدت‌ها علی فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده و همان حرف‌های همیشگی و خاطرات تکراری را تحویل مجری و مخاطب داد، البته با کمی ریزه‌کاری‌های جدید و متفاوت. اما فتح‌الله‌زاده هنوز همان فتح‌الله‌زاد همیشگی است. او حدود 10 سال پیش یعنی در سال 1392 مصاحبه کرده ‌ و مدعی شده بود که در پایان فصل می‌رود و تا 20 سال به استقلال برنمی‌گردد اما 10 سال بعد آمد و یک روز بعد از پایان مهلت استقلال برای ارسال مدارک حرفه‌ای‌گری به ای‌اف‌سی و قطعی شدن حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، استعفا داد و رفت.

 

او در این مصاحبه یک بار دیگر به ماجرای آوردن لیونل مسی به استقلال پرداخت. او قبلا ادعا کرده بود که اگر در استقلال بماند، مسی را در 37 سالگی به این تیم می‌آورد و حالا ستاره آرژانتینی 36 است! فتح‌الله‌زاده در این باره اما گفت: «معلوم نیست. شاید مربی ما مسی را نخواهد!» فکرش را بکنید! یعنی این احتمال وجود دارد که امکان آمدن مسی به ایران و استقلال وجود داشته باشد اما سرمربی استقلال اعلام کند که او را نمی‌خواهد!

 

فتح‌الله‌زاده در نهایت درباره این ماجرا گفته: «چرا رونالدو به عربستان می‌رود ولی ایران نمی‌تواند این بازیکنان را بیاورد؟» واقعا چرا آقای فتح‌الله‌زاده؟ اصلا چه دلیلی دارد که مسی به ایران نیاید؟‌ استادیوم استاندارد نداریم که داریم! باشگاه‌های‌مان از نظر مالی اوکی نیستند که هستند. var نداریم که آن هم دارد یواش یواش بعد از 6 سال تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دوستان از راه می‌رسد. هواداران زن و مرد هم که در همه بازی‌ها ورزشگاه ها را پر می‌کنند. مسی خیلی هم دلش بخواهد که به ایران بیاید!

 

لوگوی تیم در حال سقوط را عوض می‌کنید که چه؟

در شماره دیروز درباره تغییر رنگ لوگوی باشگاه خوشه طلایی ساوه از طلایی و قرمز به آبی، آن هم پس از سپرده شدن سکان هدایت این تیم به خسرو حیدری نوشتیم و با این اتفاق شوخی هم کردیم. در همان مطلب هم نوشتیم که چنین کاری از خسرو حیدری بعید بود اما دیروز که توضیحات او را درباره این ماجرا خواندیم، متوجه شدیم که این کار اصلا هم از او بعید نبود و این ما بودیم که درباره او اشتباه می‌کردیم و شناخت درستی از او نداشتیم.

 

استاد در توجیه این ماجرا گفته: «تغییر لوگو و رنگ باشگاه یک تصمیم جمعی بود، پیشنهادش را دادیم و با موافقت مالک جدید باشگاه همراه شد. هم ما به رنگ آبی علاقه داشتیم و هم مشهد شهر امام رضاست و رنگ آبی فیروزه‌ای مناسب این تیم بود!» می‌دانیم که این باشگاه ممکن است به مشهد منتقل شود و بازی‌های خانگی‌اش هم در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود اما باز هم واقعا هیچ ارتباطی بین این شهر و رنگ آبی فیروزه‌ای نمی‌بینیم.

 

تیم در رده پانزدهم جدول 18 تیمی قرار دارد و یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دو است اما جناب حیدری در بدو ورود رنگ لوگوی باشگاه را عوض می‌کند! آقای حیدری! شما را آورده‌اند که تیم را از این وضعیت نجات بدهید یا در کارهایی که اصلا و ابدا به سرمربی هیچ تیمی در هیچ جای دنیا ربط ندارد، دخالت کنید؟ گذشته از این، تصمیم جمعی یعنی چه؟ یعنی در جلسه نشسته بودید و ناگهان همه با هم به ذهن‌تان می‌رسد و پیشنهاد می‌دهید که رنگ لوگوی باشگاه عوض شود؟ می‌شود روشنگری کنید؟

 

 

کدخبر: ۵۵۴۳۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر