کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۴۸۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| خودت این فضا را دوست داری آقای مجیدی؟

نکته‌بازی| خودت این فضا را دوست داری آقای مجیدی؟

شیطنت مجیدی و منت قلعه‌نویی بر‌سر مردم

روزنامه هفت صبح| درست از لحظه‌ای که خبر رسید فرهاد مجیدی از هدایت تیم الاتحاد کلبا کنار رفته، حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی شروع شد. عده‌ای با توجه به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده بود، به شوخی یا جدی مدعی شدند که به زودی فعالیت‌های مجیدی برای بازگشت به استقلال شروع خواهد شد اما خیلی زود یکی دو تصویر از مجیدی با پیراهن کادر فنی امارات منتشر شد که نشان می‌داد ممکن است او هدایت تیم امید امارات را برعهده بگیرد و چند ساعت بعد مشخص شد که ماجرا فقط به حضور در یک دوره کلاس مربیگری در فدراسیون امارات مربوط می‌شود.

 

اما چند ثانیه بعد از باخت این تیم به مس رفسنجان اتفاق دیگری رخ داد. فرهاد مجیدی ابتدا تصویری از خودش در کنار کادر فنی‌اش را منتشر کرد و نوشت: «این یک آغاز است.» می‌شد خوشبینانه به این فکر کرد که ماجرا فقط به شروعی تازه در امارات مربوط می‌شود اما وقتی لحظاتی بعد تصویری از خودش در ورزشگاه آزادی و زمان حضور در استقلال را منتشر کرد، دیگر نمی‌شد خوشبین بود.

 

او و نزدیکانش پیش از این هم هر بار که شائبه‌هایی این‌چنینی پیش آمده، همه چیز را انکار کرده‌اند اما وقتی لحظاتی بعد از باخت استقلال، این اتفاقات رخ می‌دهد، اینطور به نظر می‌رسد که حتی اگر مجیدی قصد و نیت بدی هم نداشته باشد، دوست دارد چنین فضایی به وجود بیاید. آقای مجیدی!‌ منِ نویسنده این ستون، اگر به اندازه‌ای که شما ادعا می‌کنید، عاشق استقلال بودم، به جای دامن زدن به شائبه‌ها، عکسی از نکونام منتشر ‌ و از او حمایت می‌کردم! دیگر خود دانید.

 

منت زحمت چه کسانی را بر‌سر مردم می‌گذارید؟

امیر قلعه‌نویی در یک مصاحبه تازه، گریزی به نتایج تیم ملی در جام ملت‌ها زده و ضمن تکرار مکررات و حرف زدن از مشکلات و بدشانسی و ... درباره دستیارانش هم گفته: «ببینید این مربیان چقدر عاشق ایران هستند که اینطور بدون چشمداشت زحمت کشیدند. دستمزدشان هم خیلی پایین است و شاید یک دستیار و مربی، بیشتر از مربیان تیم ملی دستمزد داشتند.»

 

ما واقعا تشکر می‌کنیم که دستیاران آقای قلعه‌نویی در تیم ملی بدون چشمداشت کار کردند و دستمزدشان هم نسبت به خیلی‌ها پایین‌تر بوده. واقعا بر‌سر ما مردم و هواداران واقعا منت گذاشتند و ما را بدهکار خودشان کردند. اما سوال اینجاست که آیا بعضی از این دوستان اصلا شایسته جایگاهی که داشتند بودند؟ ما مشکلی با آندو تیموریان نداریم. اتفاقا او در زمانی که در تیم ملی بازی می‌کرد از دل و جان تلاش می‌کرد که واقعا قابل تقدیر بود اما آیا او در زمینه مربیگری شایسته حضور در کادر فنی تیم ملی بود که حالا بخواهید دستمزد کمش را بر سر ملت بکوبید؟

 

رحمان رضایی هم در تیم ملی روزهای خوبی داشت و آنقدر کیفیت فنی‌اش بالا بود که چند سال در سری آ که واقعا سخت بود و هر کسی به آن راه نمی‌یافت، در بالاترین سطح بازی کرد. اما رزومه مربیگری او آنقدر پربار بود که حضورش در کادر فنی تیم ملی را توجیه کند که حالا ما بابت دستمزد پایینش از شما حرف بشنویم؟ درباره امثال هومن افاضلی هم که کلا کارنامه‌شان همه جوره زیر سوال است، حرف نمی‌زنیم و در نهایت دستتان درد نکند که جایگاه تیم ملی را در آسیا بالا بردید!

 

 

کدخبر: ۵۵۴۴۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر