کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۴۴۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| سپاهان عقب افتاد، مورایس ایرانی شد!

نکته‌بازی| سپاهان عقب افتاد، مورایس ایرانی شد!

حرف‌های عجیب و غیرمنطقی مورایس و هفته فاجعه‌بار لژیونرها

روزنامه هفت صبح| امروز نوبت به ژوزه مورایس رسیده که بگوییم از او هم انتظار نداشتیم در توجیه نتایج ضعیف تیمش، اینقدر عجیب و غیرمنطقی فرافکنی کند. او که در نشست خبری خود قبل از بازی تیمش مقابل شمس‌آذر حاضر شده بود، بحث را به سمت کسر امتیاز و محرومیت چند بازیکن تیمش و کم کردن قرارداد آنها برد و در ادعایی عجیب گفت:‌ «همین الان در سایت ترانسفر مارکت ارزش کل تیم‌ها را ببینید که سپاهان چندم است. استقلال، پرسپولیس و احتمالا تراکتور بالاتر هستند. چرا فقط ما جریمه شدیم و کسی دیگر نباید جریمه می‌شد؟»

 

واقعا از او بعید است که نداند ارزش یک بازیکن یا یک تیم در ترانسفرمارکت ربطی به قرارداد او ندارد و گاهی حتی به کیفیت بازیکنان هم ارتباط خاصی ندارد. اگر جناب مورایس واقعا فکر می‌کند بازیکنان تیمی مثل استقلال چون گران‌تر هستند، کیفیت بهتری هم دارند، آیا حاضر است رامین رضائیان را به استقلال بدهد و صابر حردانی را بردارد؟ یا رضا اسدی را به آبی‌ها بدهد و آرمان رمضانی را به تیم خودش اضافه کند؟

 

قطعا قرارداد اسدی از خیلی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس بالاتر است و او در جدول گران‌ترین بازیکنان این فصل، جزو بالانشین‌هاست. دقیقا به همین دلیل هم سازمان لیگ بر قراردادهای این باشگاه ورود کرد و دستور کم کردن مبالغ آنها را داد. مورایس فصل گذشته هم بعد از اینکه تیمش با ملوان مساوی کرد و صدر را به پرسپولیس تحویل داد، رویه‌اش را عوض کرد و حرف‌های عجیب و غیرمنطقی زد. احتمالا الان هم متوجه شده که جبران این عقب‌ماندگی آسان نیست و دوباره رو به فرافکنی و طعنه زدن به رقبا آورده است.


هفته فاجعه‌بار لژیونرها

در هفته‌ای که گذشت، لژیونرهای فوتبال ایران حال و روز خوبی نداشتند. سردار آزمون که در یکی دو هفته گذشته حسابی درخشیده بود و هواداران آ‌اس رم خواهان امضای قرارداد مادام‌العمر! با او شده بودند‌ 90 دقیقه تمام در بازی مقابل مونزا روی نیمکت نشست و شاهد درخشش و گلزنی دیبالا و لوکاکو بود. مهدی طارمی که دیگر چیزی نمانده از نیمکت به سکوهای ورزشگاه منتقل شود، در بازی حساس مقابل بنفیکا هم غایب بود و دید که همبازیانش در غیاب او به راحتی با نتیجه 5 بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دادند و هیچ کس یاد طارمی نیفتاد.

 

او البته زرنگی کرد و با انتشار یک استوری طعنه‌آمیز خطاب به هواداران بنفیکا نامش را دوباره برسر زبان‌ها انداخت، البته نه در زمین و با گلزنی، بلکه با کری‌خوانی در فضای مجازی! در بازی تیم‌های «لخ پوزنان» و راکوف در لیگ لهستان هم علی قلی‌زاده برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و 80 دقیقه بازی کرد، اما پاقدم خوبی نداشت و تیمش 4 بر صفر بازنده شد.

 

نمایش او در این بازی آنقدر ضعیف بود که صدای هواداران و رسانه‌های هواداری «لخ پوزنان» را هم در آورد و یک رسانه هواداری به او لقب بازیکن ارواح داد! علیرضا جهانبخش هم که مصدوم بود و نامش در فهرست فاینورد برای بازی با آیندهوون قرار نگرفت و این بازی 2-2 مساوی شد. کایسری اسپور هم در حضور 90 دقیقه‌ای علی کریمی در ترکیبش 3 بر صفر مغلوب ریزه اسپور شد! سامان قدوس هم بعد از چند نمایش درخشان، این بار در ترکیب برنتفورد قرار نگرفت و  شاهد تساوی 2-2 همبازیانش با چلسی بود.

 

کدخبر: ۵۵۴۴۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر