کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۲۲۱
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| با دیبالا برای آن دنیا هم قرارداد ببندید!

نکته‌بازی| با دیبالا برای آن دنیا هم قرارداد ببندید!

تیترهای اغراق‌آمیز و ‌خنده‌دار برخی رسانه‌های ایرانی درباره سردار آزمون

روزنامه هفت صبح| خدا را شکر که سردار آزمون به تدریج در حال جا افتادن در ترکیب آ‌اس رم است. او هفته گذشته یکی از گل‌های تیمش را مقابل فروزینونه به ثمر رساند و دوشنبه شب هم یک پنالتی برای تیمش گرفت که دبیالا آن را تبدیل به گل کرد. آزمون مدت‌هاست که در فرم خوبی به سر می‌برد و در جام ملت‌ها هم برای تیم ملی خوب کار کرد و ما در «هفت‌صبح» او را به عنوان یکی از 3 بازیکن خوب تیم ملی در این تورنمنت معرفی کردیم.

 

همه اینها را گفتیم تا بدانید که با او هیچ مشکلی نداریم و اتفاقا معتقدیم در این سال‌ها به حقش نرسیده و می‌توانست در تیم‌های بهتری هم بازی کند. اما تعریف و تمجیدها و تیترهای برخی رسانه‌های ایرانی درباره او و بعضی از بازیکنان به شدت اغراق‌آمیز و گاهی خنده‌دار است. مثلا یک سایت پربیننده ورزشی هفته گذشته بعد از گلی که سردار زد، مدعی شده بود که هواداران رم خواهان امضای قرارداد مادام‌العمر با سردار شده‌اند! انصافا بامزه نیست؟‌

 

قرارداد مادام‌العمر به خاطر فقط یک گل مقابل تیم رده شانزدهمی فروزینونه؟ اگر یک گل اینقدر مهم است، الان مسئولان رم ‌ درباره پائولو دیبالا که دوشنبه شب مقابل تورینو «هت‌تریک» کرد و یکی از گل‌هایش هم سوپرگل بود، چه تصمیمی باید بگیرند؟‌ احتمالا الان هواداران انتظار دارند که رم با او برای آن دنیا هم قرارداد ببندد. انصافا جوری تیتر بزنید که برای موفقیت‌های بیشتر هم بشود چیزی نوشت! اگر هفته بعد سردار یکی دو گل بزند، ما چه گِلی به سرمان بگیریم؟

 

خانه شما هر جایی هست جز پرسپولیس! 
شهاب زاهدی بعد از یک نیم‌فصل بازی در پرسپولیس، قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا به لیگ ژاپن برود. او بعد از فسخ قراردادش گفت: «یک روز دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم چون پرسپولیس را مثل خانه‌ام دوست دارم. از بچگی هوادار این تیم بودم و برایش آرزوی موفقیت دارم.»


یک جای کار می‌لنگد. زاهدی یا دارد عوام‌فریبی می‌کند و از احساسات هواداران پرسپولیس سوءاستفاده... ‌ یا اصلا نمی‌داند خانه چیست! ما چون سعی می‌کنیم با دید مثبت به این ماجرا نگاه کنیم، گزینه اول را کنار می‌گذاریم و فرض را بر این می‌گذاریم که او نمی‌داند خانه چیست!


آقای زاهدی! ما آدم‌ها وقتی جایی را به عنوان خانه انتخاب می‌کنیم، معمولا و در بیشتر مواقع سعی می‌کنیم همانجا باشیم. اصلا خانه جای ماندن است. برای همین است که وقتی چند روزی به مسافرت می‌رویم و بعد به خانه برمی‌گردیم، اعتراف می‌کنیم که هیچ جا خانه آدم نمی‌شود. به همین دلیل از نظر ما، شما دارید اشتباه می‌کنید.


اینکه شما یک دوره 4 بازی برای پرسپولیس انجام دادید و جدا شدید و بعد از بازی در 6 تیم به پرسپولیس برگشتید و دوباره بعد از یک نیم‌فصل از این تیم جدا شدید، معنی‌اش این است که پرسپولیس برای شما هر چیزی می‌تواند باشد به جز خانه! در واقع جوری که شما رفتار کرده‌اید، پرسپولیس برای شما بیشتر شبیه مسافرخانه یا پانسیون است تا خانه! خیلی هم مطمئن نباشید که با این رفتار، هواداران از بازگشت شما به این تیم استقبال کنند. خانه شما هر جایی هست به جز پرسپولیس!

 

کدخبر: ۵۵۴۲۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر