کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۷۲
تاریخ خبر:

آژیر قرمز در اردوی پرسپولیس

آژیر قرمز در اردوی پرسپولیس

پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید تا پایان زمان نقل و انتقالات یک نفر را از لیست خارج کند

پرسپولیس یکی از فعالترین تیم‌های لیگ برتر ایران در پنجره نیم فصل لیگ برتر ایران بوده و توانسته پنج بازیکن را به عنوان خرید زمستانی به خدمت بگیرد. نقل و انتقالات سرخپوشان در حالی پیش رفته که این تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال را در اختیار گرفته و در عین حال یک بازیکن خارجی و لژیونر هم اضافه دارد.

ورزش سه نوشت: باتوجه به اینکه هیچ‌کدام از خریدهای پرسپولیس در موقعیت بازیکن آزاد نیستند، این باشگاه برای ثبت قراردادشان باید تا پایان زمان نقل و انتقالات یک نفر را از لیست خارج کند. شهاب زاهدی و نبیل باهویی دو بازیکنی هستند که به احتمال فراوان لیست خروج تیم پرسپولیس را تکمیل می‌کنند، اما از یک سو مخالفت با جدایی شهاب و از طرف دیگر ناتوانی در توافق با باهویی، همه چیز را به سمت تردید کشانده است.

نکته مهم اینکه شهاب زاهدی پیشنهادی از جی لیگ دارد و او هم برای حضور در فوتبال ژاپن تا پایان امشب باید قرارداد خود را فسخ کند. حالا سهمیه نوزدهم پرسپولیس به محمد خدابنده‌لو رسیده اما برای ثبت قرارداد اوستون ارونوف باید یک بازیکن خارجی یا لژیونر از لیست خارج شود. پرسپولیس همچنان یک خرید دیگر را هم دنبال می‌کند تا به این ترتیب احتمال جدایی دو بازیکن هم مطرح شود. به این ترتیب پرسپولیس احتمالا در ساعات پیش‌رو، پرخبر و جنجالی خواهد بود.

کدخبر: ۵۵۴۱۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر