کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۴۳۳
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| جام حذفی؟ به آمار گل‌های خورده‌ات نگاه کن برادر!

نکته‌بازی| جام حذفی؟ به آمار گل‌های خورده‌ات نگاه کن برادر!

درباره ادعاهای علیرضا حقیقی و نیمکت‌شینی سردار آزمون در رم.

روزنامه هفت صبح| علیرضا حقیقی دروازه‌بان هوادار در یک مصاحبه مفصل حرف‌هایی تقریبا تکراری زده است. او گفته: «زمان آقای اسکوچیچ من با نساجی قهرمان جام‌حذفی شدم و فکر می‌کنم حداقل باید یک اردو به تیم ملی دعوت می‌شدم و عملکردم را از نزدیک می‌دیدند.»

 

واقعیت این است که قهرمانی با نساجی در جام‌حذفی چیزی به حقیقی اضافه نکرد. او دروازه‌بان باسابقه‌ای است که در جام جهانی هم حضور داشته و تمام فوتبال ایران قابلیت و توانایی او را دیده‌اند. نساجی در همان فصلی که قهرمان جام حذفی شد، با 34 گل خورده، سومین تیم جدول از این لحاظ بود و قطعا تاثیر لیگ‌برتر بر مربیان تیم ملی بیشتر از جام حذفی است.

 

حقیقی درباره اینکه این فصل هم در تیم‌های بزرگ بازی نکرد، گفته: «امسال شرایط جابه‌جایی دروازه‌بان‌ها خیلی سخت بود. همه تیم‌های بزرگ دروازه‌بان‌هایشان را داشتند و فقط یک دروازه‌بان یا نهایت دو دروازه‌بان جابه‌جا شدند و تیم پولدار یا تیم بزرگی باقی نمانده بود.»

 

آقای حقیقی! همین امسال آرسنال «آرون رمسدیل» را داشت اما «داوید رایا» را هم جذب کرد و حالا دو دروازه‌بان خوب در این تیم به مبارزه و تلاش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مشغولند. اینکه تیم‌های بزرگ و پولدار تلاشی برای جذب شما نکردند، دلیلش این نیست که آنها دروازه‌بان‌های‌شان را داشتند.

 

بروید و کمی بیشتر فکر کنید که چرا سال‌هاست هیچ تیم بزرگی دروازه‌اش را به شما نمی‌سپارد. مرور جدول رده‌بندی و گل‌های خورده تیم‌هایی که شما دروازه‌بان‌شان بودید، می‌تواند به این سوال جواب بدهد.

 

حالا که نمی‌خواهید، او را به تیم ملی بدهید! 
در حالی که 5 روز دیگر تیم ملی در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا به میدان خواهد رفت و کاروان ملی‌پوشان هم دیروز راهی قطر شدند، سردار آزمون هنوز به اردوی تیم اضافه نشده است. آ‌اس رم یکشنبه شب به مصاف آتالانتا رفته بود و سردار هم روی نیمکت تیمش نشسته بود.

 

از یکی دو روز قبل خبرهای زیادی درباره وابستگی رم و مورینیو به سردار در رسانه‌ها منتشر شده بود. از جمله آرزوی هواداران رم برای حذف زودهنگام تیم ملی از جام ملت‌ها و بازگشت سریع سردار به اردوی رم. همچنین خبر درخواست سویا برای جذب آزمون.

 

با این خبرها پیش‌بینی می‌شد مورینیو در بازی مقابل آتالانتا نگاه ویژه‌ای به مهاجم ایرانی‌اش داشته باشد و به او فرصت بازی بدهد اما او در طول بازی 5 تعویض انجام داد و سردار 90 دقیقه تمام روی نیمکت نشست!

 

این در حالی بود که سردار در هر 10 بازی قبلی رم، به عنوان بازیکن تعویضی دقایقی به میدان رفته بود! در این میان برخی رسانه‌های خاص که تیترهای عجیب و حماسی از نمایش‌های سردار در رم به کار می‌برند، از آقای خاص ناراحت شده‌اند و او را متهم به لجبازی با آزمون کرده‌اند.

 

اما واقعیت تاثیر سردار در آ‌اس رم همین است که یکشنبه شب دیدیم. در عوض او در تیم ملی ایران یک مهره بسیار تاثیرگذار است که اگر نباشد، طارمی هم افت می‌کند. امیدواریم او به زودی به تیم ملی برگردد که اگر نباشد، خط حمله و کل تیم ملی لنگ می‌ماند. 

 

کدخبر: ۵۵۲۴۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر