کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۸۶
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| از لیست تیم ملی تا لیست مازاد سپاهان

نکته‌بازی| از لیست تیم ملی تا لیست مازاد سپاهان

درباره اغراق برخی رسانه‌ها درباره اهمیت سردار آزمون برای رم و عاقبت سیاوش یزدانی.

روزنامه هفت صبح| کمتر از دو سال پیش بود که فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال، در یک نشست خبری مدعی شد یک انگشت سیاوش یزدانی به تمام مدافعان تیم ملی که در آن زمان تحت هدایت اسکوچیچ بود می‌ارزد! حالا نزدیک به دو سال از آن روز گذشته و نام سیاوش یزدانی در فهرست مازاد سپاهان قرار گرفته است.

 

آن هم بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی و چند دقیقه بازی و چند اشتباه بزرگ مثل دادن دو پنالتی در یک بازی مقابل پرسپولیس و اخراج شدن در همان بازی! از یزدانی اگر بپرسید، حتی یک درصد هم خودش را در چنین سرنوشت تلخی مقصر نمی‌داند.

 

اما کسی که حتی با بزرگ‌ترین حامی‌اش یعنی فرهاد مجیدی به مشکل می‌خورد، به اعتراف خودش برای محمود فکری در استقلال کم‌کاری می‌کند، در دوران سربازی‎‌اش در ملوان آنقدر ادا درمی‌آورد که حتی مازیار زارع هم قید بازی دادن به او را می‌زند و در سپاهان هم نمی‌تواند اعتماد مورایس را جلب کند و با چند گاف بزرگ، در لیست مازاد تیم قرار می‌گیرد، حتما یک جا و شاید چند جای کارش می‌لنگد.

 

در سقوط از عرش به فرش آن هم در چنین مدت کوتاهی، قطعا اشتباهات خود او بیشترین نقش را داشته است. فقط کافی بود در یکی از بزنگاه‌ها، غرورش را کنار بگذارد و تصمیمی درست بگیرد تا امروز به جای قرار گرفتن در لیست مازاد، نامش در فهرست نهایی تیم ملی باشد‌ اما امان از توهم و غرور.

 

مگر صلاح را از لیورپول گرفته‌اند؟ 
اغراق بعضی از رسانه‌های خاص درباره شرایط سردار آزمون در آ‌اس رم و تاثیرگذاری او در ترکیب و بازی‌های این تیم تمام‌شدنی نیست. یعنی جوری درباره اهمیت حضور او در این تیم می‌نویسند که انگار دارند درباره اهمیت حضور هالند در ترکیب منچسترسیتی یا رونالدو در ترکیب النصر می‌نویسند.

 

دوستان نوشته‌اند هواداران آ‌اس رم آرزو می‌کنند تیم ملی ایران خیلی زود از جام ملت‌های آسیا حذف شود تا آزمون سریع‌تر به ایتالیا برگردد و به تمرینات رم اضافه شود! این همه قیل و قال و خبر و جوسازی، برای بازیکنی است که در یک نیم‌فصل فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است!

 

الان محمد صلاح با تیم ملی مصر در ساحل‌عاج به سر می‌برد تا در جام ملت‌های آفریقا شرکت کند. او همین حالا با 14 گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ‌برتر انگلستان است و در دوران اوج به سر می‌برد اما هرگز ندیده‌ایم که یورگن کلوپ درباره غیبت چند هفته‌ای او ابراز ناراحتی کند.

 

ولی دوستان در رسانه‌ها جوری از غیبت سردار در آ‌اس رم می‌نویسند که انگار مورینیو الان کاسه چه‌کنم به دست گرفته و نمی‌داند در نبود سردار چه خاکی به سرش بریزد! دوستان! باور کنید ما هم به موفقیت سردار افتخار می‌کنیم و اگر گل بزند یا پاس گل بدهد خوشحال می‌شویم ولی دیگر شورش را در نمی‌آوریم و منطقی با موضوع برخورد می‌کنیم. کمی کوتاه بیایید.

 

کدخبر: ۵۵۲۳۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر