کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۳۱۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| شهاب در غربت، دستیار محبوب بازنده و روز خون

رصدخانه| شهاب در غربت، دستیار محبوب بازنده و روز خون

سریال «روز خون» به کارگردانی حمیدرضا همتی از ۱۲ آبان ماه هر شب از شبکه یک به روی آنتن می‌رود

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک‌: شهاب مظفری تازه‌ترین خواننده‌ای است که بازیگری را تجربه کرده. این اتفاق با سریال خانگی «غربت» ساخته امیر پورکیان رخ داده که در آن نقش مردی به اسم ادی مورفی را برعهده دارد. مظفری پیش‌تر هم در فیلمی از پورکیان مقابل دوربین رفته بود. قضاوت درباره عملکرد مظفری در «غربت» کمی سخت است؛ چون گریمی سنگین بر چهره دارد.

 

با این‌حال چند سکانس از او شاهد بوده‌‌ایم که نشان می‌‌دهد حواس بازیگر و کارگردان به جزئیات بوده. نمونه‌‌اش فصل ابراز محبت‌های بی‌‌پایان ادی به فری (مهدی حسینی‌نیا) است. طراحی میزانسن و بده-بستان آن‌ها منجر به خلق فضایی باورپذیر از دلدادگی عمیق دو رفیق شده. باید دید شهاب مظفری در قسمت‌های بعد می‌تواند «همه» مخاطبان را راضی کند یا نه. فعلا گریم او به مذاق عده‌ای خوش نیامده است. 

 

دو: محمدعلی محمدی در سریال «بازنده» نقش پارسا، دستیار کارآگاه حامد کیانی (علیرضا کمالی) را برعهده دارد. امین حسین‌پور، کارگردان سریال، سهم‌ زیادی برای این شخصیت قائل شده است و روی رفتارهای انفجاری و پرخاشگرانه‌‌اش حساب باز کرده. نتیجه کنش و واکنش‌‌های پارسا، به بار نشستن یک شخصیت غیر‌کلیشه و لبخند گرفتن گاه به گاه از مخاطب است.

 

محمدعلی محمدی جزو بازیگران تازه‌نفس و موفق سال‌‌های اخیر محسوب می‌‌شود که با «بازنده» گام بلند دیگری برداشته است. او پله‌‌های ترقی را منطقی طی می‌کند و آنقدر توانایی دارد که مورد توجه فیلم‌‌های شاخص و کارگردان‌‌های بنام است؛ از «ابد و یک روز» تا «روز بلوا» و «برادران لیلا».... سریال «بازنده» محصول پلتفرم فیلیمو است که جمعه‌ها منتشر می‌شود. این سریال بر اساس رمان «زن همسایه» نوشته شاری لاپنا ساخته شده.

 

سه:با توجه به تقارن ماه آبان و حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، سریال «روز خون» به کارگردانی حمیدرضا همتی از ۱۲ آبان ماه هر شب از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال درباره تلاش داعش برای حمله تروریستی و سوء‌استفاده گروه‌های خرابکار از فضای ناامن است که پیگیری و تلاش نیروهای امنیتی برای کشف معمای حادثه تلخ شاهچراغ را به تصویر می‌کشد.

 

«روز خون» از ۱۲ آبان ماه جایگزین سریال «هشت پا» می‌شود و هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. حمید ابراهیمی، اشکان هورسان، علیرضا مهران، مهدی صبایی، محمد فیلی، آزیتا ترکاشوند، بهروز تشکر، حدیثه تهرانی، محمدعلی سلیمان تاش، حبیب بختیاری، بهروز قادری و ... بازیگران اصلی سریال هستند. 

 

کدخبر: ۵۶۸۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر