کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۲۱۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| کتاب صوتی یحیی سنوار و شغل آتش‌نشانی عین‌الله دریایی

رصدخانه| کتاب صوتی یحیی سنوار و شغل آتش‌نشانی عین‌الله دریایی

کتاب گویای «خار و میخک» نوشته یحیی سنوار منتشر شد

هفت صبح|  یک: عین‌الله دریایی که با نقش آقای رزاقی در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» ساخته سروش صحت به شهرت رسید، چهره ثابت رئالیتی‌شو «جوکر» است. احسان علیخانی به فراخور او را دعوت می‌کند تا جوک‌های بی‌مزه بگوید و به سبک خاص خود بخندد.

جالب روز

هرچند حضور او تاکنون منجر به کارت برای شرکت‌کنندگان نشده اما دریایی توانسته جذابیت «جوکر» را بالاتر ببرد. در قسمت اخیر مسابقه، قدرت‌الله ایزدی (آقا رشید) تعریف کرد که رزاقی در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» از نردبان صاف بالا رفته و تعجب همه را برانگیخته است. بعد هم گفت ‌ او روزگاری آتش‌نشان بوده است.... رزاقی متولد دهه ۱۳۲۰ در تهران است و درحالی که بسیاری از مخاطبان فکر می‌کنند او یک بازیگر تازه‌کار و تازه کشف شده است، باید گفت از بازیگران قدیم تئاتر است.  

 

 

دو: کتاب گویای «خار و میخک» نوشته یحیی سنوار منتشر شد. به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، رمان «خار و میخک» که شرح زندگی فردی به نام احمد است، توسط شهید یحیی سنوار در طول دوران اسارت خود در زندان بئرالسبع رژیم صهیونیستی و به زبان عبری نوشته شده و به توصیف زندگی فلسطینی‌ها می‌پردازد.

 

«خار» در این کتاب نماد دردها، سختی‌ها و مشکلات است و «میخک» به عنوان نمادی برای شادی‌ها و موفقیت‌ها است و سنوار با به کارگیری این نمادها، توانسته ابعاد مختلف زندگی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مبارزاتی فلسطینی‌ها را به تصویر بکشد. این کتاب گویا به تهیه‌کنندگی سیدعلی میرطالبی‌پور و روایت حسن همایی در پایگاه ایران صدا به صورت رایگان قابل دسترس است. در بخشی از کتاب آمده: «آره والا... یک دقیقه با عزت و کرامت زندگی کنیم بهتره تا هزار سال زیر تیغ نیروهای اشغالگر».

 

کدخبر: ۵۶۸۲۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر