کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۵۷
تاریخ خبر:

جایزه دستاورد عمر برازنده نیکی است

جایزه دستاورد عمر برازنده نیکی است

درباره پرکارترین و موثر ترین بازیگران زن سینمای ایران

نیکی کریمی طی 35 سال حضور در سینمای ایران به رکورد  بازی در 61 فیلم سینمایی ؛‌7 سریال ، 4 تئاتر به عنوان بازیگر دست یافته و با تکیه بر چهره خاص و هنر بازیگری اش تقریبا در اکثریت قریب به اتفاق این فیلم ها نقش اول را هم ایفا کرده است. و به غیر از این در کارنامه اش کارگردانی  و تهیه کنندگی 5 فیلم و ساختن سه برنامه تلویزیونی هم به چشم می خورد. نیکی کریمی واقعا سزاوار جایزه دستاورد عمر است.از او به عنوان ثروتمند ترین زن سینمای ایران هم یاد می شود.

مهناز-افشار-780x470

مهناز افشار در رده دوم پرکار ترین ها قرار می گیرد آن هم به زعم آنکه 5 سال است از مارکت سینمای ایران خارج شده است . او طی 20 سال حضور در سینمای ایران به رکورد بازی در 51 فیلم سینمایی دست یافت که عدد شگفت انگیزی است و اگر در تهران می ماند و آن مهاجرت مضحک را انجام نمی داد و با تکیه بر چهره تقریبا جوانش ، می توانست همه رکوردها  را جا به جا کند و به سادگی تا هفتاد و یا هشتاد فیلم در کارنامه اش داشته باشد. او در بعضی از دوره ها تا 8 فیلم در یکسال هم بازی کرده است و شما می توانید میزان ثروت اندوخته او را حدس بزنید. افشار در 4 سریال و 4 نمایش نیز به عنوان بازیگر ظاهر شده است

الناز+شاکردوست

الناز شاکردوست در جای سوم قرار می گیرد. او در کارنامه اش بازی در 43 فیلم طی بیست سال را دارد و همین طور سه سریال و یک تئاتر. او این فرصت را دارد که در چند سال آینده به رده اول این جدول صعود کند. او تازه 40 ساله شده است. اما نکته این جاست که اکثر کارهای دهه هشتاد او را که سهم بزرگی در کارنامه سینمایی اش دارند ، می توان فراموش کرد. به جز استثناهایی مثل چه کسی امیر را کشت.

لیلا+حاتمی (1)

 

لیلا حاتمی هم با این  که بازیگر پرکاری نیست اما به خاطر سال های زیاد فعالیتش کارنامه پرو پیمانی دارد . بازی در 41 فیلم طی سی سال حضور مستمر به عنوان بازیگر و همین طور 5 سریال چه در تلویزیون و چه در شبکه نمایش خانگی.

 

نفر پنجم هم هدیه تهرانی است با 40 فیلم و 5 سریال شبکه نمایش خانگی. تهرانی پس از سه چهارسال وقفه دوباره حضور در فیلم های سینمایی را از سرگرفته است .

 

هدیه-تهرانی

 

کدخبر: ۵۶۶۷۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر