کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۰۱۵
تاریخ خبر:

‌بیوگرافی و عکس‌های شخصی| عجیب‌ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست‌ ‌

‌بیوگرافی و عکس‌های شخصی| عجیب‌ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست‌ ‌

الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری !

الناز شاکردوست از اوایل دهه هشتاد به‌عنوان بازیگر، فعالیتش را در سینما شروع کرد. تا اواسط دهه نود بخش مهمی از فعالیت‌هایش معطوف بازی در فیلم‌های تجاری بود.

از اواسط دهه نود و بعد از ایفای نقشی متفاوت در فیلم «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، رفته‌رفته در انتخاب‌هایش تغییراتی به‌وجود آورد. یک سیمرغ و دو نامزدی سیمرغ بهایی است که به‌واسطه این تغییرات به‌دست آورده است.

 

 

نام:الناز

نام خانوادگی :شاکردوست

تاریخ تولد:1363/4/7

محل تولد:تهران

تحصیلات :کارشناسی تئاتر

زمینه فعالیت:بازیگری از سال 1380 تاکنون

 

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

 

الناز شاکردوست در دوران کودکی

کودکی

او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد.الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

برادر

علاقه الناز شاکردوست به ورزش

الناز شاکردوست علاوه بر شنا و اسکی، به ورزش فوتسال نیز علاقه داشته و عضو تیم هنرمندان است. عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.

بارسا

الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

الناز

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...) و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند).

شاکردوست

در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.

Untitled

کدخبر: ۵۶۶۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر