کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۷۲۱
تاریخ خبر:

ماجراجویی‌های سحر

ماجراجویی‌های سحر

سحر دولتشاهی، در سال‌های اخیر مراقبتی شدید از کارنامه خود داشته

‌هفت صبح| قتی خبر بازی سحر دولتشاهی در فیلم «مفت بر» منتشر شد، خیلی‌ها انگشت به دهان گرفتند. چرا؟ چون تهیه‌کننده فیلم حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی هستند که اغلب آثارشان کارکردی جز گیشه ندارد. فارغ از درستی یا نادرستی ماجرا و حتی بدون در نظر گرفتن وجه کیفی محصولات فرحبخش –علیخانی، این سوال پیش می‌آید که سحر دولتشاهی در موقعیت اکنون، چرا باید به «مفت بر» پاسخ دهد.

 

طبعا همزمان با اکران فیلم در پنجشنبه پیش‌رو جواب این پرسش روشن خواهد شد. فعلا همین‌قدر می‌دانیم که سحر دولتشاهی، در سال‌های اخیر مراقبتی شدید از کارنامه خود داشته. حتی در سریال نه‌چندان موفق «داریوش» عملکرد او خاص و متفاوت است و بازی‌اش مورد توجه قرار گرفته. کمی پیش‌تر نیز نام او با شخصیت روانشناس «افعی تهران» سر زبان‌ها افتاد.

 

سریال‌هایی چون «قورباغه» و «می‌خواهم زنده بمانم» هم جای خود که جزو نقاط عطف کارنامه دولتشاهی هستند. این بازیگر بعد از سریال کمدی ضعیف «ساخت ایران 2» دیگر نقش و اثر بد نداشت و باید دید «مفت بر» صاحب چه کیفیتی است؛ قابل دفاع است یا دولتشاهی صرفا بر‌اساس ماجراجویی آن را قبول کرده. او در گذشته از این انتخاب‌های غافلگیر‌کننده کم نداشت.

 

 

کدخبر: ۵۶۵۷۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر