کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۶۳۳
تاریخ خبر:

چهره هفته؛ بهاره کیان افشار | چالش در غربت ...

چهره هفته؛ بهاره کیان افشار |  چالش در غربت ...

درباره پُرچالش‌ترین نقش بهاره کیان‌افشار

هفت صبح| «غربت» هشتمین سریالِ بهاره کیان‌افشار در شبکه نمایش خانگی است و می‌توان آن را پُرچالش‌ترین نقش او دانست: صنم؛ زنی مرموز که مقدمات یک دزدی بزرگ را فراهم آورده. کیان‌افشار بارها نقش‌هایی متفاوت ایفا کرده و حالا نکته خاص، اینکه در «غربت» پذیرفته چهره زیبای او دستخوش تغییر شود تا شخصیت برای مخاطب باورپذیر باشد.

 

صورت صنم پر از لک‌وپیس است و احتمالا همین ویژگی، یکی از عناصر کاربردی برای روایت سرنوشت کاراکتر خواهد بود. پخش سریال، جمعه گذشته در نماوا شروع شد و فردا همزمان با انتشار قسمت دوم، می‌توان به شکل جزئی‌تر پی به قصه و روابط شخصیت‌ها برد. تا همین جا باید گفت در جغرافیای داستانی «غربت»، شرایط برای بهاره کیان‌افشار مهیا است تا باز هم توانمندی خود را به رخ بکشد.

 

«عاشقانه» و «گلشیفته» اولین و دومین حضور موفق او در مدیوم خانگی هستند که برای آن‌ها نامزد دریافت تندیس جشن حافظ نیز شد. کیان‌افشار حالا به «غربت» و نقش خاص صنم رسیده. بازی او در قسمت اول چند نقطه عطف داشت که محض نمونه می‌توان به سکانس رقص غریبانه فرید (حسین مهری) اشاره کرد. بار دیگر به تغییر چهره بازیگر از حالت شادی به غم توجه کنید... 

 

کدخبر: ۵۶۴۶۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر