کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۶۴
تاریخ خبر:

سه کام خوشبختی

سه کام خوشبختی

پریناز ایزدیار در «جیران» نیز مصافی دلپذیر با دو شخصیت خدیجه و جیران داشت

هفت صبح| امروز هشتم شهریور سالروز تولد پریناز ایزدیار است... . «نرو سمیه»؛ این دیالوگ «ابد و یک روز» از زبان نوید محمدزاده تکیه‌کلام معروفی است که تکرار آن تصویر یک بازیگر دیگر را هم در اذهان تداعی می‌کند: پریناز ایزدیار؛ دختری که خانواده‌اش دوست داشتند پزشک شود اما به سمت علاقه‌اش یعنی هنر رفت.

 

ایزدیار کارش را با نقش‌های کوچک شروع کرد و آنقدر منتظر ماند تا اتفاق طلایی رخ داد. سال 90 و 91 سریال‌های «پنج کیلومتر تا بهشت» و «زمانه» از او بازیگری مشهور ساختند و سال 94 نقش سمیه او را تبدیل به ستاره کرد. حالا ایزدیار صاحب کارنامه‌ای متنوع از نقش‌های جورواجور در آثار سینمایی و سریال‎های خانگی است و بارها نیز روی صحنه رفته. ایزدیار همزمان که نقش زنان و دختران طبقه فرودست را باورپذیر ایفا می‌کند، با شخصیت‌های مرفه نیز خوش می‌درخشد.

 

مثلا کار متاخر او یعنی «سه کام حبس» کجا و «سرخ‌پوست» کجا. او در «جیران» نیز مصافی دلپذیر با دو شخصیت خدیجه و جیران داشت و سیر رشد موقعیت شخصیت از روستا تا کاخ ناصرالدین شاه را به شکل اصولی ترسیم کرد. ایزدیار این روزها مشغول سریال خانگی «ازازیل» است و باید دید حاصل همکاری دوباره با حسن فتحی چه فرجامی دارد.

 

کدخبر: ۵۶۵۴۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • محمد معصومی

    پریناز ایزد یار
    نمایش
    عاشقانه ها
    گلها گل سرخ
    گلها گل رز
    رز سیاه