کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۸۱۰
تاریخ خبر:

آنالیز | کارنامه بازیگری فرزاد حسنی

آنالیز | کارنامه بازیگری فرزاد حسنی

مجری محبوب و جسور رادیو و تلویزیون، در اواخر دهه 80 و با در امتداد شهر ‌کار بازی در سینما را آغاز کرد

‌هفت صبح| «قطب شمال» تازه‌ترین تجربه فرزاد حسنی در عرصه بازیگری است که نقش او در قسمت قبل به پایان رسید.

منظر اول| قطب شمال

با اجرا به شهرت رسید و این اتفاق در دهه 80 و برنامه کوله‌پشتی رقم خورد. فرزاد حسنی بارها مقابل دوربین رفته و روی صحنه تئاتر نیز بازی کرده است. جالب‌تر آنکه بازیگری را به شکل اصولی در کلاس‌های زنده‌یادان حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده‌. این اندوخته به کمک فرزاد حسنی آمد و توانست شخصیت یک وکیل در قطب شمال را خارج از کلیشه‌ها بازی کند.

 

داوود مردی بود که سال‌ها قبل طی همکاری با سامان‌، برای همایون پرونده‌سازی کرد و به زندان افتاد. در قسمت‌های نخست، حسنی ریش پروفسوری داشت و رفتارش در ظاهر دوستانه بود. خیلی زود روی خبیث او آشکار شد و بازیگر این تغییر را به بهترین شکل مقابل دوربین به نمایش گذاشت. با گذر زمان شمایل ظاهری داوود هم عوض شد اما او همچنان وکیلی منفی بود. حسنی در ارائه این ویژگی‌ها نیز موفق عمل کرد.

 

منظر دوم | آثار دیگر

مجری محبوب و جسور رادیو و تلویزیون، در اواخر دهه 80 و با در امتداد شهر (علی عطشانی)، کار بازی در سینما را آغاز کرد. آمین خواهیم گفت (سامان سالور)، عملیات مهدکودک ( فرزاد اژدری)، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند (قربان محمدپور) و ثبت با سند برابر است (بهمن گودرزی) از دیگر آثار سینمایی حسنی هستند. او سال‌ها فیلم بازی نکرد تا اینکه شش سال بعد (۱۴۰۱)  نوبت به های پاور هادی محمدپور رسید.

 

نکته ویژه اینکه حسنی بارها خود را به چالش کشیده و در مواردی چون آمین خواهیم گفت و های پاور بهتر نتیجه را گرفته. دیگر اثر شاخص فرزاد حسنی سریال خانگی هفت است که آنجا هم نقش یک وکیل را برعهده داشت. این سریال سال پیش منتشر شد و هنوز خبری از سری دوم آن نیست. حسنی با بیان رسا و رفتار اصولی، ایفاگر نقش یک وکیل خارج از کلیشه‌های مرسوم شد. او بارها در سریال‌های تلویزیونی هم بازی کرده.

 

کدخبر: ۵۶۲۸۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر