کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۶۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| غربت به‌جای ‌جنگل آسفالت‌

رصدخانه| غربت به‌جای ‌جنگل آسفالت‌

جایگزینی غربت به‌جای ‌جنگل آسفالت، بازیگران زن فیلمفارسی و پایان قطعی افعی تهران

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

‌‌جایگزین روز / غربت به‌جای «جنگل آسفالت»

سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمور‌تاش  روز جمعه اول تیر با انتشار قسمت چهاردهم به پایان فصل اول خود رسید. البته این پایان‌بندی حرف و حدیث‌هایی هم به همراه داشت‌، روزنامه دیجیتالی سینما در گزارشی عنوان کرد که این اتفاق یعنی به پایان رسیدن سریال در قسمت چهاردهم به دلیل مشکلات مالی نماوا بوده و از آنجایی که این پلتفرم نتوانسته هزینه‌های سریال را تامین کند‌، اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال چنین تصمیمی را گرفته است.

در هرحال با پایان «جنگل آسفالت»، نماوا از سریال جایگزین آن رونمایی کرد. این سریال «غربت» نام دارد که از تیزر آن به تازگی رونمایی شده است. سریال جدید نماوا یک درام اجتماعی است که کارگردانی آن را امیرپورکیان برعهده دارد. او پیش از این سریال «ممنوعه» را برای شبکه خانگی کار کرده بود. آناهیتا درگاهی، مجید صالحی، بهاره کیان‌افشاری، ترلان پروانه و حسین مهری در آن بازی دارند.  

ادای احترام روز / ادای احترام شبنم ‌مقدمی به بازیگران زن فیلمفارسی

در قسمت جدید رئالیتی‌شو «صداتو»، شبنم مقدمی، با توجه به تم این قسمت که «گذر لوطی‌ها» بود، درقالب زنان فیلمفارسی معروف به «ضعیفه» در می‌آمد و نظر خود را درباره شرکت‌کننده‌ها ارائه می‌داد. او سپس توضیحاتی درباره این نقش و زنانی که ایفاگر آن در فیلمفارسی‌ها بودند، ارائه داد و گفت : «من با توجه به تم برنامه، امروز نقش ضعیفه‌ها را بازی کردم.

آن ‌چیزی که در سینمای فارسی مرسوم بود و بازیگران زیادی البته نقش ضعیفه‌ها را بازی می‌کردند. بازیگران زنی مثل فروزان، پوری بنایی، نوری کسرایی، زری خوشکام و خیلی‌های دیگه که آن موقع هم ضعیفه نبودند. چون کسی که در فضای بسته آن زمان یک کار پیشرو و آوانگارد مثل بازیگری را انتخاب می‌کرد، حتما ضعیفه نبود. ما همیشه اگر بازی هم کردیم نقش ضعیفه‌ها را بازی کردیم ‌اما زن ضعیفه نداریم. الان که مطلقا نداریم.»

پیش‌بینی روز / «افعی تهران» به فصل دوم نمی‌رسد

تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری مطرح سینمای ایران که در سریال افعی به عنوان بازیگر حضور داشت، ‌در گفت‌وگویی با ایرنا احتمال ساخت فصل دوم «افعی تهران» را بعید دانست و گفت :« باتوجه به کیفیت‌محور بودن تیم سامان مقدم نسبت به کمیت‌محوری، بعید است فصل دومی برای افعی تهران در کار باشد. هرچند تصمیم نهایی به عهده کارگردان، تهیه‌کننده و پلتفرم است.»

البته پیش از این جواد فرحانی تهیه‌کننده سریال هم در گفت‌وگویی عنوان کرده بود که تولید فصل دوم افعی تهران در برنامه آنها نیست :« به فصل بعدی افعی تهران فکر نکرده‌ایم و بیش از هر چیز به پایان خوب برای فصل اول این سریال فکر کردیم. ساخت فصل۲ برای سریال در کشور ما، کار بسیار سختی است و به نظرم فصل‌های بعدی سریال‌ها هم در کشور ما چندان موفق نبوده‌اند.» افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم از فیلمنت پخش شد.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۱۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر